Terug

Matrassenkoning weigering terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: De Matrasskoning (Winkel)

14/07/2023

Beste, ik kocht op 17/06/2023 bij jullie een matras en lattenbodem te Dendermonde. Het was een matras voor de dochter die erbij was, wij hebben toen duidelijk aangegeven dat zij heel licht gewicht is en medische rugproblemen heeft waardoor het een geschikte matras moest zijn. De verkoopster heeft toen de matras die ik kocht aangeraden. Ik heb toen duidelijk gevraagd en geinformeerd of deze wel hetzelfde ligt thuis dan want dat ze in de winkel op een boxspring ligt en thuis op de lattenbodem zou liggen. Zij garandeerde me 100% van wel! Eenmaal thuis met de matras blijkt die beenhard te liggen en totaal niet hetzelfde als in de winkel, niet conform met hetgeen ik vroeg en aankaartte toen. Mijn dochter heeft rugpijn op de matras. Ik ben terug gegaan naar de winkel met mijn dochter en voor hun is dit de enige matras zij kunnen aanbieden als beste. Op alle andere matrassen ligt de dochter slecht bij testen. Dus ruilen is geen optie. Dus ik zou graag terugbetaling hebben van het bedrag aangezien er niet werd naargeleefd aan de wensen.

Berichten (1)

De Matrasskoning (Winkel)

Naar: N. D.

14/07/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre message et vous en remercions.Notre équipe s’engage à vous répondre dans un délai maximum de 24 heures ouvrées.A très bientôt !NB Ceci est un message automatique.Nos conseillers vous apporteront une réponse personnelle.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform