Beste wij hebben bij Exterioo een tuinset + loungeset gekocht op 01/08/2022 voor een totaal bedrag van 4231,09euro.Echter hebben wij dit eerst volledig moeten betalen voor dit geleverd werd.Eerst werd het loungeset set geleverd op 09/08/2022 daarna op10/08/2022 de tuintafel+6 stoelen.Al vlug bleken er allerhande krassen op loungeset/tafel te zijn+bouten en beugels te kort te zijn om te monteren.Ik heb dan direct contact opgenomen met de Exterioo winkel in Roeselare waarna ze een mail hebben verzonden naar de klantendienst met de foto’s die ik moest nemen van de beschadigingen.Ik werd daarop vlug gecontacteerd door de klantendienst via mail waarop ze ons de keuze stelden optie 1- een waardebon van 125euro+lakstift +nieuwe loungetafel(bouten en beugels worden via de post verzonden) of optie2- volledig nieuwe loungeset.Wij hebben gekozen voor optie 2.Tot op heden nog maar juist de bouten ontvangen,maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit in orde komt ivb de loungeset.Wat de tuintafel betreft ben ik niet zo zeker!De tuintafel heb ik moeten in elkaar monteren(je kon ook opteren dit te laten doen.Dan wel voor 149euro) met in totaal 12 bouten aan elke poot 3.Wat op zich gemakkelijk is en zeker niets kan verkeerd lopen.Daarna moest ik een volkeramisch tafelblad op het aluminium frame lijmen van L240 x B 100 cm waarna ik direct zag dat er iets niet haaks was.Ik heb dan direct het tafelblad haaks gemeten en dit is perfect haaks.Waardoor ik konstadeerde dat het frame van de tafel niet haaks was en het tafelblad niet mooi kon positioneren worden.Ik heb dit gemeld bij de Exterioo winkel in Roeselare en direct hebben ze een mail verzonden naar de klantendienst.Ik heb vandaag een mail teruggekregen met het antwoord.”Echter kunnen wij vaststellen dat je de tafel zelf gemonteerd hebt.Aangezien het een installatiefout is van jou kant toe,kunnen wij hier geen tussenkomst voor jou aanbieden.Aangezien er geen schade is gaan we er van uit dat in perfecte staat is geleverd.Ook onze garantievoorwaarden vermeldt dat we geen tussenkomst maken van een installatiefout van de klant”.Beste ik heb echter geen installatiefout gemaakt het zijn maar 12 bouten dat je moet aanspannen!Maar als het frame niet haaks is kan je nooit een tafelblad mooi positioneren!Het gaat tenslotte over een tafel van 3000 euro!!!Dus ga je nooit bij mijn weten eerst het frame controleren of het haaks is en dan pas het tafelblad erop lijmen.Ik ga er toch vanuit dat dit toch om kwaliteits tafel gaat!Ik ben vandaag terug naar de winkel geweest om de mail te tonen die ik van de klantendienst heb gekregen en dit vonden ze echt niet kunnen.Blijkbaar hebben ze dit probleem al voordien tegen gekomen en melden ze mij dat dit zeker moest inorde komen,waardoor ze direct een mail zonden naar de klantendienst met de nodige uitleg ofwel een nieuwe tafel,iemand van de technische dienst die passeert of het volledig bedrag terug betalen.Tenslotte bij 1 van de zes stoelen is er een kras te zien op de armleuning en bij andere 2 stoelen zitten er 2 bulten op de rugleuning.Dit werd gemeld bij de klacht van de tafel en dit kreeg ik ook vandaag als antwoord “Voor de stoelen raden we aan deze 1maand in gebruik te nemen.Zulke blaasjes zullen namelijk verdwijnen door gebruik en be kussens zullen dus volledig gelijk trekken na regelmatig gebruik”.Beste er is namelijk geen sprake van blaasjes maar wel van een harde bult!Beste ik hoop echt dat jullie iets kunnen betekenen en komt dit inorde.Mvg