Terug

mankement elektrische Venturelli fiets

Closed Openbaar

Jochen's Velodroom

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: Jochen's Velodroom

05/03/2019

Bijna twee jaar geleden heb ik een elektrische fiets Venturelli S-energy aangekocht. Sedertdien heeft die fiets al meerdere keren in herstel/nazicht geweest bij de verkoper Jochen's Velodroom en de hoofdverdeler Bonaventure bvba in Hooglede-Gits en nu is deze fiets bij Shimano in Nunspeet, Nederland. Er zit een mankement in deze fiets bij het automatisch schakelen: ofwel slaat hij door, of maakt een krakend geluid en nu laatst schakelde hij niet meer en stond ik ter plaatse te trappelen alsof ik een berg opreed met een gewone fiets in eerste. Telkens als ik die fiets terugkrijg was het niets ernstig en is het opgelost. Nu bij Shimano ondervinden ze geen probleem: de fiets schakelt prettig en ondersteunt. Na twee jaar heb ik meer mails gezonden en is mijn fiets meer in herstelling geweest dan dat ik heb kunnen genieten van mijn zeer dure fiets (2999€). Sedert gisteren reageren ze niet meer van Shimano. In april vervalt mijn garantie. We gaan dan nog niet spreken over de batterij die de kilometers verbruikt heeft bij het uittesten van die fiets en niet door de kilometers dat ik zal gereden hebben!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform