Terug

Manier van facturen innen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: MyHeritage

29/07/2022

Hierbij de mail die ik vandaag stuurde.GeachteMag ik er u vriendelijk op wijzen dat ik enkel facturen betaal die ik vooraf ontvangen heb.En die “betaling” die jullie willen doorvoeren hoort niet bij mijn stijl van handelen, nl. ongevraagd geld van mijn rekening innen.Ik heb dit al jaren geleden (sinds 2013) duidelijk proberen maken,o.a. door terugbetaling te eisen. Verder heb ik elk jaar opnieuw duidelijk proberen maken dat ik die automatische inning niet op prijs stel. Maar blijkbaar is dit signaal van de afgelopen 9 jaren geleden bij My Heritage nog niet doorgedrongen.Als ik dus een beleefde en vriendelijke nota van u krijg om mij de vervaldag van mijn abonnement mee te delen en mij vriendelijk uitnodigt om dit abonnement te verlengen, zal ik dit hoogstwaarschijnlijk doen, maar zeker nooit meer via kredietkaart. Ik heb de kredietkaart buiten gebruik gesteld omdat ik helemaal niet gediend ben van jullie manier van facturen innen.Ik veronderstel dat u begrijpt dat een klantvriendelijke manier van zaken doen u tot eer zal strekken.Ik stuur deze mail ook naar Test Aankoop.Met redelijk vriendelijke groetenPeter Mortier ----------------------------------------------------------------------------Peter Mortier+ 32 477 39 27 38peter.mortier.pm@gmail.commortierpeter8420@telenet.be??Denk je aan het milieu vooraleer je deze mail afdrukt?Misschien is bewaren op de computer voldoende? Met dank!----------------------------------------------------------------------------Van: notifications@bluesnap.com <> Verzonden: donderdag 28 juli 2022 0:50Aan: mortierpeter@telenet.beOnderwerp: Mislukt herhaaldelijk in rekening brengen Account ID: 55120913Mislukt herhaaldelijk in rekening brengen Hallo, Wij sturen u deze e-mail om u te laten weten dat uw recente betalingspoging voor een abonnement #87343970 is mislukt. Factuur-ID: 163453412Product: MyHeritage - .com Package Extension - Complete, billed annually Om eventuele onderbrekingen van de dienst te voorkomen, moet u uw betalingsinformatie bijwerken door in te loggen op het Shopper bedieningspaneel .Uw inloggebruikersnaam is: 1456760666302.Voor vragen en hulp bezoekt u het FAQ-gedeelte .Met vriendelijke groet, MyHeritage LtdIf you have any questions, we're here to help.Contact us at support@myheritage.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform