Beste klant, We hebben intern onderzocht wat er met deze klant gebeurd is en hebben vastgesteld dat de klant inderdaad aan de lijn heeft gevraagd hoeveel een ontstopping zou kosten. Onze secretaresse heeft dan verwittigd dat we op voorhand de prijs niet kunnen schatten want dit hangt af van de materieel dat onze technieker zal moeten gebruiken, afhankelijk van de soort ontstopping en probleem dat er is ter plaatse, maar onze secretaresse heeft verder wel meegedeeld dat dit ongeveer en vanaf 200euro zal kosten. Bovendien heeft zij daarnaast ook gea¯nformeerd dat de technicus, vooraleer hij de werken begint en na analyse, de prijzen bespreekt met de klant. De klant is dan vrij om te wijgeren en de interventie op stop te zetten of te accepteren. In dit geval heeft onze technieker, zoals de procedure hierboven, op voorhand de prijzen besproken met de klant aan de hand van de probleem dat hij had. Meneer heeft zijn akkoord gegeven en de werken konden doorgaan. Onze technieker heeft zijn werk gedaan, gecontroleerd en de interventie-bon ingevuld en aan de klant gevraagd om ook in te vullen, te ondertekenen en bovendien te betalen. Het factuur wordt ook binnen de week doorgestuurd naar de klant en in dit geval heeft deze klant zijn factuur op 15/03 ontvangen, wat de volgende werkdag van de interventie was. Met vriendelijke groenten, DESMET loodgieterij Le 14 mars 2023 à 14:16, klachtenbox@test-aankoop.be a écrit