Terug

Mails na miskraam

Opgelost Openbaar

De Roze Doos S.N.P.M.E

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: De Roze Doos S.N.P.M.E

30/12/2023

Beste,Wij hebben in juni 2023 een miskraam gehad. Ik was ingeschreven bij de roze doos. Ik heb me direct hiervoor uitgeschreven. Ik bleef mails krijgen. Ik heb meer dan 4 pogingen gedaan om mij uit te schrijven op verschillende manieren maar ik bleef mails ontvangen. Dit is uiteindelijk gestopt. Na enkele maanden krijg ik vandaag een mail ‘je baby is geboren’. Dit is zeer pijnlijk. Ik begrijp niet dat zij hier niet meer rekening mee houden en dat zij het zo moeilijk maken om je uit te schrijven. Zeker omdat dit een gevoelig onderwerp is.Kunnen jullie hier iets aan doen?

Berichten (1)

De Roze Doos S.N.P.M.E

Naar: J. D.

04/01/2024

Beste mevrouw De Ron,Allereerst wil ik mijn diepste medeleven betuigen voor het verlies.Vervolgens zijn verontschuldigingen op zijn plaats. We beseffen maar al te goed dat een zo een bericht krijgen, het laatste is wat je wil lezen op zo'n moment. Onze CRM partners en data manager bekijken grondig waar dit is fout gelopen zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden.Je gegevens zijn ondertussen uit onze database verwijderd.Deze verwijdering zal ook resulteren in de verwijdering van uw account op dewww.derozedoos.be website.Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.laboiterose.be /familyservice.be /derozedoos.beAvenue Charles Quint Keizer Karellaan 576/8 - 1082 Brussels - Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform