Terug

mafia praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Estée Lauder

03/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 11 november 2024 heb ik een bestelling gedaan in jullie bedrijf met 30% korting op singlesday ( 6737802760 = bestelnummer) Na een week ( vrij laat) krijg ik een mail van Ups dat zij het pakje gaan leveren. Maar elke dag verandert het uur en staat er uiteindelijk dat het einde dag wordt geleverd. Uiteindelijk blijkt dat het pakje zoek is. Ik neem contact op met jullie klantendienst via whatsapp. Ik word daar niet echt verder geholpen. Er wordt een onderzoek gestart en ik moet gewoon geduld hebben. Een groot bedrijf als jullie, kan gewoon een nieuw pakje opsturen en het geschil oplossen met het leverbedrijf. Want het feit dat zij dat pakje verloren hebben gedaan, is niet het probleem van de klant. Ik laat jullie niet gerust en neem nog eens contact want een update krijg ik natuurlijk niet. Vandaag was mijn geduld op en heb ik dus nog maar eens een berichtje naar de klantendienst gestuurd. Ik word weer bedankt dat ik contact op neem. Maar deze keer wordt er na een tijdje wel gezegd dat het niet opgelost geraakt en dat mijn bestelling wordt geannuleerd. Ik krijg wel een geste, ik krijg namelijk een code met 20% korting en mijn geld dat kan nog wel 2 weken duren vooraleer jullie het gaan terugstorten. Uiteraard word ik hier niet blij van. Dit is TOTAAL niet klantvriendelijk. Jullie zouden mij extra korting moeten geven. Nee ik krijg minder en mag ook nog eens op mijn geld wachten. Het ergst van al is dat dit echt mafia-praktijken zijn. Dit is allemaal doorgestoken kaart. Jullie doen dit sporadisch altijd zodat het lijkt dat jullie bedrijf reuzekortingen geven. Maar dit is helemaal niet... Je zou wel niet elk jaar hetzelfde slachtoffer mogen nemen. Dat is niet zo slim. Vorig jaar hebben jullie mijn bestelling geannuleerd omdat het product er zogezegd niet meer was. Ik kon het nochtans nog gewoon bestellen op de website. Mijn korting viel gewoon weg. En ook toen mocht ik lang op mijn geld wachten. Ik eis dat jullie dit recht zetten. Ik eis dat ik alsnog mijn bestelling ( zeer spoedig) mag ontvangen, met iets extra ter compensatie. Ik beloof dat ik dit verhaal anders zeker in de pers breng. En er zal zeker blijken dat er nog klanten dezelfde ervaring hebben..... Met vriendelijke groeten, Mieke Proost


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform