Maestro matrassen Auping
Spiers Slaap Gent Oostakker
Start een klachtAard van probleem:
AndereKlacht
I. D.
Naar: Spiers Slaap Gent Oostakker
Bij de aankoop van 3 bedden, 5 matrassen, 2 smartsleeve's, verschillende donsdekens, bedsprei, hoofdkussens, linnengoed enz.. geen vuiltje aan de lucht, tot dat we even later ondervonden dat we niet konden aarden aan de té harde matrassen. Probleem is herhaaldelijk aangekaart.. van in de beginne, we dachten eerst dat het mits aanpassing hoofdkussen zou opgelost zijn. Ondertussen loopt de tijd maar verder en is dit bijna al 2 jaar aan de gang. We merken duidelijk een verschil op met de hardheid.. matras in de toonzaal en die van ons thuis. We worden hierin totaal genegeerd. We slapen slecht! Ons geduld wordt zo op de proef gesteld.Daarom rechtstreeks contact opgenomen met Auping, daar krijgen we enkel de melding dat alles doorgegeven is aan de regio-verantwoordelijke. Helaas tot op vandaag nog geen enkele reactie mogen ontvangen, noch van Spiers Slaap, noch van Auping zelf. Ondertussen is Spiers slaap aan het uitverkopen wegens een verbouwing! Dat betekend dat binnenkort alle toonzaalmodellen dus weg zullen zijn en vrezen we dat we dit verschil niet meer gaan kunnen aantonen.
Berichten (8)
Spiers Slaap Gent Oostakker
Naar: I. D.
Beste mevrouw,Ik begrijp, maar vind het zeer jammer, dat u niet gelukkig bent over uw aankoop en dat u langs deze weg uw ongenoegen wil ventilerenWij hebben u nochtans, zoals altijd bij ons, al vele oplossingen aangeboden.U hebt eind 2016, na uitgebreid proberen in onze winkel, deze matrassen uitgekozen en besteld.Na enkele tijd contacteerde u ons: U vond de matras niet lekker liggen.U hebt, normaal gezien, recht op 3 maand omruilgarantie. De matras werd uitzonderlijk, als service, na meer dan 5 maand, toch nog omgeruild van medium naar soft.Normaal hebt u recht op één omruiling, maar daar u nog niet tevreden was van deze zachtere matras, hebben we deze soft opnieuw, als service, omgeruild naar een medium matras.Telkens zijn 2 mensen met een vrachtwagen daarvoor langs gekomen.U blijft overtuigd dat de showroommatras verschillend is van deze die bij u geleverd werd.Wij verkopen tientallen matrassen van dit type en hebben nog nooit deze opmerking gehad.Daar het comfort u niet voldeed hebben wij u, een paar maanden geleden nog, verschillende toppers uitgeleend om uit te zoeken of deze een betere, of aangenamere, ondersteuning zouden bieden. Niets voldoet.Achteraf verwijt u ons dat we u uitsluitend de matrassen van Auping getoond hebben en geen alternatieven.Bij navraag bij onze verkoopmedewerkster bleek dat u uitsluitend gea¯nteresseerd was in Auping, daarom speciaal naar de Auping Plaza gekomen bent, en geen nood had een ander merk te testen. In onze winkel staan nochtans bijna alle matrassen van Tempur, Magnitude, Swissflex, MLine, Wonderland, Kreamat, Van Cadsand bedden enz.Ik denk dat onze klanten kunnen getuigen dat we steeds al het mogelijke doen om een zo goed mogelijk service en slaapcomfort te bieden.Het laatste wat we nu nog kunnen doen, is de matras naar Nederland, bij Auping, terug sturen om ze daar in de fabriek te laten testen of ze conform is aan de andere matrassen in de showroom.U kan ons contacteren indien u deze test wil laten doorgaan en dan kunnen we afspreken deze matras te komen ophalen.Hopelijk begrijpt u dat we niet altijd alle problemen kunnen oplossen, maar steeds onze uiterste best doen onze klanten een zo goed mogelijk slaapcomfort te bieden.Onze winkel bestaat sinds 1881 en als 4de generatie slaapcomfortadviseurs gaan we 100% naar 95% klantentevredenheid. (cfr. Belfius)Ter info: Spiers slaap verkoopt uit in Oostakker wegens verbouwing, maar de Auping Plaza is een afzonderlijke winkel en is niet in uitverkoop.Met vriendelijke groetenThierry De VosZaakvoerderBroodstraat 13, 9700 OudenaardeAntwerpsesteenweg 999, 9041 Oostakker (Gent)Kortrijksesteenweg 18, 9830 Sint-Martens-LatemBaron Ruzettelaan 200, 8310 Assebroek (Brugge)
I. D.
Naar: Spiers Slaap Gent Oostakker
Beste,Als klant zijnde vinden we het héél jammer hoe u met deze zaak omgaat, maar we hadden geen enkele keus, nadat we meerdere malen getracht hebben u te kunnen bereiken en geen enkele reactie van u kregen!Daarom hebben we niet getwijfeld om Testaankoop hierover in te schakelen en u ziet, het helpt want u reageert.U moet de zaken niet gaan verdraaien.. We hebben niet uitgebreid de matrassen mogen testen zoals u beweert, we hebben inderdaad verteld dat we Auping matrassen kennen, er is ons slechts 1 type aangeboden en direct een vrij dure in zijn soort, 1595€ per maestro matras!Welke oplossingen heeft u ons geboden??? We hebben u gecontacteerd omdat we NIET slapen en ons volledige lichaam pijn doet, niet u maar uw medewerkster heeft toen voorgesteld om de kern van de matras te verwisselen met een soft.Daar de soft absoluut geen ondersteuning gaf na 2 nachten op te slapen hebben we onmiddellijk uw medewerkster gecontacteerd met de vraag ons eigen matras (de medium) terug te bezorgen. Zo is het gegaan.Verder is er niks ondernomen vanuit jullie initiatief!!! Omdat we bleven aandringen voor verdere oplossing te bekomen heeft u ons begin december 2018 éénmalig uitgenodigd om dit te bespreken, er zou een scan van onze rug gemaakt worden.. dit is trouwens niet gebeurd?! Toen we aankwamen merkten we reeds dat u erg geïrriteerd was, u voelde zich persoonlijk op de tenen getrapt.. dit waren uw eigen woorden, terwijl wij dit eigenlijk zouden moeten zijn omdat bij zaken doen, niet alleen de verkoop belangrijk is maar ook de service na verkoop!Uzelf heeft ook sterk staan twijfelen dat de kern van onze maestro matrassen mogelijks niet gelijk is aan de maestro matras in uw toonzaal.Uit goede bron weten we ondertussen dat Auping hun matrassen vernieuwd heeft, dus mogelijks ligt de oudere versie bij u in de toonzaal. U heeft op datzelfde moment zelfs met de vertegenwoordiger van Auping gebeld, maar heeft ons toen geen duidelijk antwoord gegeven.In tegendeel, u wilde ons snel naar huis sturen met 1 goedkopere 1-persoons topper om die voor 2 personen te testen in 3 dagen?! Van die meerdere verschillende toppers zoals u in uw reactie omschrijft liegt u zonder enige gene, want we hebben slechts 1 topper getest.We hebben u voorgesteld dat u zelf eens zou langskomen om op onze matrassen te gaan liggen, u heeft toen geantwoord dat u dat niet wilde doen om uw rug te sparen!Wij zijn overtuigd dat er iets niet klopt aan onze matrassen!!!!!Mijn man heeft zelfs het schoudergedeelte naar beneden gedraaid omdat het gewoon niet mogelijk is om er zo op te slapen, dit is toch niet normaal? En dit voor een matras van zoveel geld?Het is schandalig dat u een klant welke zulke aankopen doet zo behandelt, we hebben duidelijk onze investering welke toch een 10-tal jaar zou moeten meegaan in de verkeerde keten gekocht!We wensen alsnog dat de matrassen onderzocht/gecontroleerd worden op eventuele fouten en de volledige terugbetaling ervan.De matrassen kunnen elke avond vanaf 18.00u opgehaald worden, u mag ons via mail contacteren wanneer u deze zal ophalen en het liefst zo snel mogelijk.Mvg,De Smet - Pauwels
I. D.
Naar: Spiers Slaap Gent Oostakker
Beste,We zijn inmiddels 12 dagen verder, we hebben terug niks meer van u gehoord.Wanneer zal de matras opgehaald worden om in Nederland te laten onderzoeken?MvgDe Smet - Pauwels
I. D.
Naar: Spiers Slaap Gent Oostakker
Beste,We zijn ondertussen reeds 4 maanden ver sinds de ophaling van onze auping matras (1stuk) op 09/3/2019, we vinden het heel erg vreemd dat we nog niks vernomen hebben van u?Straks is het hoofdverlof daar en zal de fabriek in Nederland wel sluiten?Wanneer bent u van plan om ons op de hoogte te stellen van het onderzoek naar de samenstelling en kwaliteit van de auping matras? Laat staan ons matras (1 stuk) welke opgehaald is "in goede staat" terug te mogen ontvangen?Kan u me per mail iets laten weten en het resultaat dat in de fabriek bekomen is schriftelijk bevestigen?mvgDe Smet - Pauwels
I. D.
Naar: Spiers Slaap Gent Oostakker
Beste, Ik heb u 26/6 een mail gestuurd om te informeren naar ons matras?Tot op vandaag krijg ik geen enkele reactie????MvgDe Smet - Pauwels
Spiers Slaap Gent Oostakker
Naar: I. D.
Beste,Daar wij u niet verder kunnen helpen, is alles doorgegeven aan Auping.Zij zullen verder met u contact opnemen.Mvg,Thierry De Vos
I. D.
Naar: Spiers Slaap Gent Oostakker
Beste,Ik wens mijn matras terug te krijgen.Kan u me laten weten wanneer dat kan?MvgDe Smet - Pauwels
I. D.
Naar: Spiers Slaap Gent Oostakker
Beste,U ging me dinsdag terug contacteren, we hebben nog niks van u vernomen?Kan u me contacteren?MvgDe Smet-Pauwels
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten