Beste mevrouw Sauvage,Naar aanleiding van uw mail verwondert het ons ten zeerste dat de nieuwe pan net dezelfde schade vertoond als de vorige. Zoals wij in een eerdere mail aangaven( zie bijlage) is dit niet het gevolg van een materiaal of productiefout .De foto's tonen een beschadigde rand en geen 'loskomende antikleeflaag'. Deze beschadiging treedt op bij het stapelen van pannen of afkloppen van keukentools en doet niets af aan de kwaliteit van de AluPro pan. Een pan is een gebruiksvoorwerp en zal na verloop van tijd gebruikssporen vertonen. Onze AluPro pan werd getest als beste antikleef pan door de Nederlandse consumentenbond en is een artikel dat door een massa consumenten , zeer op prijs gesteld wordt.Omdat ook wij niet verder in discussie willen treden zullen wij uitzonderlijk de pan terugbetalen. Hiervoor hebben we wel het oorspronkelijke factuur nodig van de aankoop van uw pan, alsook uw rekeningnummer.We zullen u dan ook een retourbon sturen voor het inleveren van de pan. Na ontvangst van deze zal het door u betaalde bedrag worden terugbetaald.Met vriendelijke groeten,DEMEYERE COMMVIls Van Calster- Customer Service -Atealaan 63B-2200 HerentalsBELGIUMTel: 32 14 285 229Fax: 32 14 285 222ils.vancalster@demeyere.bewww.demeyere-online.comBTW 0400.853.884, RPR Turnhout, KBO 0400.853.884.Hoe gaat Demeyere CommV om met uw persoonsgegevens?Klik hier voor meer informatieHow does Demeyere CommV treat your personal data? Click here for additional information.This e-mail and any attachments are confidential and may contain attorney privileged information intended for the addressee(s) only. If you are not the intended recipient, please do not read, copy, use or disclose the contents of this communication to others, delete this message and any attachments and advise the sender by return mail. Thank you.