Terug

Loonsbeslag ( onterecht )

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: FIDUCRE

12/05/2022

Beste,in 2013 sloot ik een kredietlijn van 5000 euro bij Cofidis af. Deze werd terugebetaald via een domiciliering elke maand. opeens werd deze afgesloten omdat ik al aantal betalingen zou gemist hebben.... Verschillende keren contact gehad met cofidis ( bewijzen overgemaakt ), werd ineens mijn kredietlijn afgesloten en de domiciliering door hen stopgezet. Niks mee r van hen gehoord. In 2017 zou Fiducre mij een aangetekend schrijven hebben overgemaakt op mijn oud adres ( Ik ben verhuisd in 2016 toen Cofidis al afgesloten was) dat zij het dossier hebben afgekocht bij Cofidis. ( dit heb ik dus niet ontvangen). In maart 2021 kreeg ik ineens een schrijven op mijn nieuw adres met voorstel tot betaling. Gevraagd aan hen om mij alle documenten + betaalhistoriek van cofidis over te maken. Geen reactie. in augustus 2021 zelfde verhaal. Weer bewijzen opgevraagd. Geen reactie.Op 15/10/2021 weer een mail met de vraag om te betalen. Weer uitgelegd en kreeg ik een mededeling dat ze in 2017 mij 6500 kapitaal + vervallen onbetaalde interesten 570 euro + 741 euro forfaitair schadebeding + verzekering + nalatiheidsinteresten.HOe kan een lening van 5000 euro ineens 6500 worden ( en in totaal 9847,47 )in telefonisch communicatie werd ik afgesnauwd alsof ik de grootste crimineel was. Zonet een aangetekend schrijven dat ze loonsbeslag gaan uitvoeren en mijn werkgever hebben op de hoogte gebracht.Weer getelefoneerd en onvriendelijk behandeld. Gemeld dat de terugbetalingen steeds bij cofidis zijn gebeurd en dat zij mij eers een betaalhistoriek moeten overmaken over alle bedragen die cofidis heeft ontvangen van mij. Dit konden zij mij niet geven want dit moeten zij bij cofidis opvragen. Met andere woorden, zij kunnen op elk dossier maar lukraak bedragen plakken?!

Berichten (1)

FIDUCRE

Naar: K. D.

20/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform