Terug

Loodgieter herstelling - afzetterij en dreiging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Ecothermique

09/02/2017

Ons toilet was verstopt en daarom belden we de eerste de beste loodgieter uit Gent(gevonden via www.loodgietersgent.be) die kon langskomen om het probleem te constateren en eventueel op te lossen. Hij zei dat hij kon komen en dat was fijn. De man die kwam (een Franstalige man die uit Brussel kwam vreemd genoeg), zei ons dat de herstelling ongeveer een half uur ging duren, en dat het ons 285 euro ging kosten. Dit was ons teveel, en we zeiden dat we het dan liever zelf wilden oplossen. Daarop liet de man een formulier zien(een interventiebon) waarop stond dat we 80 euro dienden te betalen. De man had werkelijk niets gedaan, en dus waren niet akkoord. De baas van de loodgieter werd opgebeld om te vragen waarom we dit precies dienden te betalen, en die zei dit normaal was aangezien de chauffeur een lange weg had afgelegd en beschreef het als zijnde de voorrijkosten. Maar terug hier, wij gingen ervan uit dat de man uit Gent kwam. Daarop zei de man dat we dan slecht 40 euro dienden te betalen, en als we dit niet deden dreigde hij stappen te ondernemen. Mijn vriendin was op dit moment alleen thuis en was enorm geschokken van de manier waarop ze behandeld werd aan de telefoon. Ze betaalde uit schrik het bedrag van 40 euro maar voelde zich opgelicht. Na verder onderzoek op een website waarop er recensies worden geschreven over loodgieters(www.cityplug.be/nl/), constateerden we dat er nog heel wat meer mensen deze mening deelden: pure oplichterij. Vandaar mijn klacht. Daar moet toch iets aan gedaan worden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform