Beste,Ik heb op 6-10-2020 een bestelling geplaatst bij jullie. Ordernummer 10853980. Het bedrag van de factuur was 123,95€. Op 13-10 heb ik het item 'Minijurk met bloemen en ceintuur' ten bedrage van 39,99€ retour gestuurd via de bijgeleverde retourbon naar Vilvoordsesteenweg 233 te 1099 Brussel. De barcode van het bewijsstuk van de retourzending is 3SERS05284509( Dit bewijsstuk kan ik u tevens aanleveren indien gewenst).Het te betalen bedrag was dus 123,95€- 39,99€= 83,96€. Op 10-11-2020 heb ik van afterpay bevestiging gekregen van deze 'deelbetaling'. Ze wensen nog 50,99€ te ontvangen want ze hebben ineens 11€ herinneringskosten in rekening gebracht. Op 8-11-2020 ontving ik van afterpay een mail met een zogenaamde 2de herinnering. Hierin werden de 11€ herinneringskosten in rekening gebracht. Een 1ste herinnering heb ik trouwens nooit ontvangen van hen. Ik heb jullie hierover gemaild op respectievelijk 8-11, 10-11 en op 15-11 op het mailadres customers@lolaliza.com zoals voorgesteld door afterpay. Jullie reageren op geen enkele van mijn mails. Ondertussen blijven de betalingsherinneringen van afterpay binnen komen en worden de de administratieve kosten verhoogd. Ik heb betaald wat ik van jullie ontvangen heb en het artikel 'minijurk met bloemen en ceintuur' retour gestuurd. Het is toch niet de bedoeling om artikelen te betalen die niet meer in mijn bezit zijn en die jullie rechtmatig werden terugbezorgd?Ik vind jullie onbereikbaarheid voor het oplossen van dit geschil zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk. Het enige wat ik wens is dat jullie de zaken uitklaren met afterpay zodat deze betalingsherinneringen stoppen. Ik ben al jaren klant bij jullie en heb steeds aan al mijn betalingen voldaan. Dat is deze keer niet anders.Gelieve hier met hoge prioriteit gevolg aan te geven.Sabine