Terug

Lolaliza verwerkt retourzending niet en blijft betalingsherinneringen versturen via afterpay

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: LolaLiza - kledingwinkel

15/11/2020

Beste,Ik heb op 6-10-2020 een bestelling geplaatst bij jullie. Ordernummer 10853980. Het bedrag van de factuur was 123,95€. Op 13-10 heb ik het item 'Minijurk met bloemen en ceintuur' ten bedrage van 39,99€ retour gestuurd via de bijgeleverde retourbon naar Vilvoordsesteenweg 233 te 1099 Brussel. De barcode van het bewijsstuk van de retourzending is 3SERS05284509( Dit bewijsstuk kan ik u tevens aanleveren indien gewenst).Het te betalen bedrag was dus 123,95€- 39,99€= 83,96€. Op 10-11-2020 heb ik van afterpay bevestiging gekregen van deze 'deelbetaling'. Ze wensen nog 50,99€ te ontvangen want ze hebben ineens 11€ herinneringskosten in rekening gebracht. Op 8-11-2020 ontving ik van afterpay een mail met een zogenaamde 2de herinnering. Hierin werden de 11€ herinneringskosten in rekening gebracht. Een 1ste herinnering heb ik trouwens nooit ontvangen van hen. Ik heb jullie hierover gemaild op respectievelijk 8-11, 10-11 en op 15-11 op het mailadres customers@lolaliza.com zoals voorgesteld door afterpay. Jullie reageren op geen enkele van mijn mails. Ondertussen blijven de betalingsherinneringen van afterpay binnen komen en worden de de administratieve kosten verhoogd. Ik heb betaald wat ik van jullie ontvangen heb en het artikel 'minijurk met bloemen en ceintuur' retour gestuurd. Het is toch niet de bedoeling om artikelen te betalen die niet meer in mijn bezit zijn en die jullie rechtmatig werden terugbezorgd?Ik vind jullie onbereikbaarheid voor het oplossen van dit geschil zeer onprofessioneel en klantonvriendelijk. Het enige wat ik wens is dat jullie de zaken uitklaren met afterpay zodat deze betalingsherinneringen stoppen. Ik ben al jaren klant bij jullie en heb steeds aan al mijn betalingen voldaan. Dat is deze keer niet anders.Gelieve hier met hoge prioriteit gevolg aan te geven.Sabine

Berichten (1)

LolaLiza - kledingwinkel

Naar: S. V.

15/11/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Beste klant,We hebben je aanvraag goed ontvangen. Onze klantendienst, open van maandag tot vrijdag tussen 9u en 17u, doet zijn uiterste best om deze aanvraag zo snel mogelijk te behandelen!Als je nog bijkomende opmerkingen hebt, kan je deze toevoegen door op dit bericht te antwoorden.Groetjes,LolaLiza----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère clienteNous avons bien reçu votre demande. Elle sera traitée dans les meilleurs délais par notre Service Client, ouvert du lundi au vendredi de 9h à 17h. Pour ajouter des commentaires supplémentaires, vous pouvez simplement répondre à ce message.Amicalement,LolaLiza --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van LolaLiza.[93XKV4-DGWX]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform