Goede dag,het derde luik van de likwidatie ( mijn sub-referentie en deze op mypension : 2737368/A ) voor een bedrag van 186000 euro blijft uit. Ik nu verschillende keren een mail gestuurd naar servicedesk.be@athora.com. Eénmaal per week. Daar krijg ik altijd en onmiddellijk een geautomatiseerd antwoord maar nog nooit een opvolging ontvangen.Ik bel dan naar een algemeen nummer van Athora en na lange, lange wachttijden krijg ik een eerste lijns medewerker aan de lijn die me dan doorverbind met de dienst likwidatie. Blijkbaar is deze dienst onderbemand en blijf ik dan ook maar wachten. Ik kan niet anders dan inleggen na een extra 10 min wachten. Momenteel weet ik niets over de likwidatie van dit derde luik en deze dienst is blijkbaar goed afgeschermd. Ik stond op punt een uniek appartement te kopen maar heb deze kans moeten laten gaan, tenzij ik een overbruggingskrediet aanging. Spijtig. Wat is de beste manier om vooruitgang te boeken in dit dossier? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Stany