Terug

Likwidatie groepsverzekering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

07/07/2023

Goede dag,het derde luik van de likwidatie ( mijn sub-referentie en deze op mypension : 2737368/A ) voor een bedrag van 186000 euro blijft uit. Ik nu verschillende keren een mail gestuurd naar servicedesk.be@athora.com. Eénmaal per week. Daar krijg ik altijd en onmiddellijk een geautomatiseerd antwoord maar nog nooit een opvolging ontvangen.Ik bel dan naar een algemeen nummer van Athora en na lange, lange wachttijden krijg ik een eerste lijns medewerker aan de lijn die me dan doorverbind met de dienst likwidatie. Blijkbaar is deze dienst onderbemand en blijf ik dan ook maar wachten. Ik kan niet anders dan inleggen na een extra 10 min wachten. Momenteel weet ik niets over de likwidatie van dit derde luik en deze dienst is blijkbaar goed afgeschermd. Ik stond op punt een uniek appartement te kopen maar heb deze kans moeten laten gaan, tenzij ik een overbruggingskrediet aanging. Spijtig. Wat is de beste manier om vooruitgang te boeken in dit dossier? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Stany

Berichten (1)

Athora Assurances Non-Vie (Baloise Insurance)

Naar: S. S.

10/07/2023

Geachte heer Steenbrugge,We hebben uw bericht goed ontvangen. We danken u voor uw feedback die zal ons immers helpen om onze service naar onze klanten permanent te verbeteren.Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze diensten. Uw klacht werd geregistreerd onder de referentie P2023070701 en voor behandeling doorgestuurd naar het team dat instaat voor het beheer van uw dossier.Zij trachten u binnen 10 werkdagen een antwoord te bezorgen en uiterlijk binnen 30 dagen. Als er een langere termijn nodig is om uw dossier te analyseren, brengen zij u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte met vermelding van de termijn waarbinnen u een antwoord zult ontvangen.Met vriendelijke groet,Jason DeneysComplaints Officer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform