Terug

licentieprobleem

Closed Openbaar

softload

Start een klacht

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

M. D.

Naar: softload

10/02/2025

Beste, Ik heb op 12 mei 2024 een onlinebestelling gedaan bij softload. Ik heb dan een link ontvangen om de software te downloaden en dat is correct verlopen. Ik heb ook van de software een back_up gemaakt. In december geraakt de SSD schijf van mijn computer defect. Ik laat die herstellen en bij het opstarten van het programma Photoshop Elements krijg ik de melding dat het licentienummer geblokkeerd is. Ik heb dan contact genomen met softload en die hebben geantwoord dat ze geen nieuwe licentie kunnen aanleveren en dat het om een technisch probleem gaat wat niet voor hem is. Ik vraag alleen om de bestaande licentie terug actief te zetten. vriendelijke groeten Demuynck Marc

Berichten (1)

softload

Naar: M. D.

10/02/2025

Beste Testaankoop, Wij hebben al geruime tijd geleden contact gehad met deze klant. We hebben deze klant netjes aangegeven dat we slechts garantie kunnen geven op eenmalige activatie. Dit wordt ook netjes vermeld in de algemene voorwaarden, die gelezen dient te worden voor het afronden van een bestelling. Wat ons betreft is de zaak daarmee afgehandeld. Wij kunnen niet opdraaien voor de gebreken van onze klanten, dat staan onze marges niet toe. Wij begrijpen de emoties van de klant, maar wij zijn niet de schuldige in deze. --- GroetenGrüße, Softload team klachten@test-aankoop.be schreef op 10/02/2025 12:30: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 10 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform