Terug

Levertermijn niet gerespecteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. S.

Naar: wickey

04/06/2025

Op 21/04/25 heb ik een speeltoestel besteld bij wickey. De verwachte levertermijn was 29/04/25 - 27/05/25. Ondertussen is die levertermijn overschreden en heb ik 8 weken later nog niets ontvangen.

Berichten (1)

wickey

Naar: K. S.

04/06/2025

Beste klant, hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben uw aanvraag ontvangen. Door het grote aantal bestellingen, loopt de verwerking iets vertraging op. Uw aanvraag is vandaag doorgestuurd naar de betreffende afdeling en wij streven ernaar u binnendrie werkdagente antwoorden. Wij verzoeken u daarom op ons antwoord te wachten. Wij danken u voor uw geduld en verzekeren u dat wij uw aanvraag zo snel mogelijk zullen beantwoorden. Tot die tijd wensen wij u het allerbeste. Uw Team Wickey Wickey GmbH Co. KG Franz-Savels-Straße 69 52538 Gangelt Germany Wickey GmbH Co. KG Steuer-Nr: 210 5749 0778 Ust-ID: DE 815028509 Amtsgericht Aachen HRA 7345 Persönlich haftende Gesellschafterin: Wickey Verwaltungs GmbH Amtsgericht Aachen HRB 15111 Geschäftsführer: Guido Goyen On Wednesday, June 4, 2025 at 1:00 PM, Klachten@test-aankoop.be wrote:Levertermijn niet gerespecteerd ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Je hebt een klacht ontvangen van KRISTOF S Je hebt een klacht ontvangen van KRISTOF S KRISTOF S heeft het klachtenplatform van Testaankoop gebruikt om je te bereiken. Onze klachtenbox is bedoeld om consumenten te ondersteunen bij het vinden van een minnelijke oplossing voor een geschil met een bedrijf.Hoe kun je deze consument beantwoorden? Het volstaat direct op deze mail te antwoorden via de knop reply/ beantwoorden zonder de bestemmeling of inhoud te veranderen, zoniet vermeldt zeker de volgende referentie in je mail. Als je buiten deze thread om met de consument communiceert, blijft de klacht open op ons platform, wat mogelijk een invloed kan hebben op je reputatie. Houd er rekening mee dat: niet betrokken is bij het behandelen van je klacht en geen oordeel geeft over de gegrondheid ervan. Deze klacht openbaar gemaakt is door de consument en zichtbaar is op ons klachtenplatform. align=center 100% style=-ms-text-size-adjust:100%;Margin:0 aut…


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform