Op 18 sept 2024 bestelde ik een grote kleerkast bij meubelen De Graeve, een gerenomeerde winkel qua kwaliteit en correctheid. In jan 2025 bel ik naar de winkel om te vragen of er al een zicht is op de levering. De winkelbediende, Stefan, antwoordt mij dat de kleerkast in december werd geleverd in de winkel; doch bij het uitpakken ontdekken zij dat er schade is aan enkele onderdelen en sturen die terug.
Eind januari krijg ik bericht dat de kleerkast zal geleverd worden. Ik doe hier in mijn appartement de oude kleerkast weg, want de nieuwe moet op die plaats komen. Ik vraag aan de gemeente 2 parkeerplaatsen aan voor de levering. Bij levering hierboven en bij het beginnen uitpakken merkt men opnieuw beschadigde stukken. Zij nemen alles terug mee en het bedrijf bestelt nieuwe stukken (en laten hier in mijn kamer de goede onderdelen van de kleerkast achter). Begin maart terug bericht dat de kleerkast zal geleverd worden. Opnieuw wordt bij het verwijderen van het verpakkingsmateriaal vastgesteld dat de onderdelen beschadigd zijn. Wat beschadigd is gaat terug mee naar Oedelem. Ik heb de winkelbediende Stefan gecontacteerd en hij verontschuldigt zich maar zegt dat het buiten hun wil is. Dat kan ik wel geloven maar ik heb bij de Graeve besteld en niet bij degene waar zij hun producten halen.
Je moet weten dat sinds januari al mijn kleren op mijn strijkplank, op tafels, op stoelen liggen. En die strijkplank heb ik geregeld nodig, zodat dat echt voor praktische ongemakken zorgt ! Ik ben met die hele gang van zaken niet akkoord en heb een mail gestuurd naar het bedrijf met de vraag naar compensatie. Ik heb dat 2x gedaan want op de 1ste mail kreeg ik geen reactie. Op de 2de mail kreeg ik telefoon van Stefan met de mededeling dat de directie ermee bezig is en dat hij mij op de hoogte zal houden. We zijn nu 12 april en ik ben nog steeds wachtende. Mijn geduld is echter op. Ik vind dat geen manier van werken, zeker omdat ik in een appartement woon en hier op de kamers overal gerief ligt dat in een kleerkast thuishoort en nu stof ligt te garen. De onverschilligheid van de firma stoort mij enorm.
Zij zetten ook niets op papier; er is enkel telefonisch contact.