Terug

Leveringstermijn buiten alle redelijkheid

Closed Openbaar

sneakin-nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. B.

Naar: sneakin-nl

18/12/2024

Ik heb een paar schoenen gekocht op 02/12/2024. Er werd verzekerd op de website: https://sneakin-nl.nl/7001gw0-902r-loafers-sebago-dan-po-zwart?variant%5B131%5D=515&variant%5B92%5D=967&gad_source=1&gbraid=0AAAAAocotpfkoKUKy92ciP2fRfuike51f&gclid=CjwKCAiAgoq7BhBxEiwAVcW0LJoqOi29rQT2xbjLIIoGx41eN-Rx7gVSwUzQ0N_D1BoMLRMgK4oiXxoCTKYQAvD_BwE dat de schoenen binnen de 6-8 dagen zullen worden verzonden. We zijn ondertussen 16 dagen verder en mij pakket werd nog steeds niet verzonden. Ik heb een mail gekregen dat mijn pakket zal worden verzonden door Colis-Prive. Bij colis-prive staat al 2 weken dat de afzender het pakket nog moet bezorgen aan Colis-Prive. Sneak'in-nl is niet telefonisch bereikbaar en pogingen voor contact via het contactformulier worden beantwoordt met standaardmails. Het feit dat de huidige advertentie nog steeds online staat met valse beloftes is niet correct. Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze bij voorkeur hebben dat ik mijn product annuleer zodat ze de geadverteerde korting ook niet moeten geven op dit product. Graag asap reactie op mijn situatie en een plan van aanpak over hoe we hieruit geraken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform