Terug

Leveringsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. R.

Naar: BEKA

07/02/2025

Beka bed besteld op 17/10/2024, Na 4 maanden nog geen bed geleverd. Altijd andere verzinsels om het steeds weer uit te stellen. Zit jullie bedrijf in slechte papieren ? Het is makkelijk om het op de toeleveringsbedrijven te steken, maar die moeten ook betaald worden natuurlijk !

Berichten (2)

BEKA

Naar: M. R.

14/02/2025

Beste, Gelieve in bijlage de communicatie te vinden welke door ons salesteam wordt uitgestuurd naar de verschillende dealers/consumenten, Voor een actuele update van de levertermijn raden we de klant aan om steeds via het verkooppunt te schakelen, Met vriendelijke groet Team Beka®

M. R.

Naar: BEKA

17/02/2025

Geachte, Een intentieverklaring heeft GEEN betekenis. Het is niet meer dan een waardeloos papiertje. Wel een makkelijke manier om uw "klanten" aan het lijntje te houden ! Niet meer of niet minder !

Bemiddeling door Testaankoop 18 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform