Terug

Leveringsproblemen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. P.

Naar: D'Hondt Interieur

08/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 29/11 tekenden wij de overeengekomen offerte voor de aankoop van een metalen trap met houten treden en een metalen leuning aan de muur bevestigd te D’Hondt Jabbeke. Bij de bevestiging van de bestelling werd ons meegedeeld dat de levering na opmeting Max 14 weken zou duren. Tot op heden horen wij aan de telefoon alleen praatjes… de trap staat nog altijd in productie… een einddatum van productie wordt niet medegedeeld , dus ook geen afspraak met planning voor een datum van plaatsing. We hoorden al verschillende verhalen… De trap zou uit productie komen half Juli, nu is het half oktober…. Maar concreet krijgen we geen duidelijke antwoorden… Wij nemen ook steeds zelf contact op want communicatie vanuit het bedrijf is 0! Deze vertraging bezorgd ons alleen maar onrust en problemen. Sinds dien moeten we het dus stellen met een trapladder om naar boven te gaan . Wij zijn een gezin van 4 . Wij betaalden reeds 90% van het totale bedrag zoals is beschreven in de offerte. Deel 1 na tekenen offerte, deel 2 na opmeting en bevestigen van de tekening. Dus van aan onze kant is altijd alles netjes voldaan! Maar sinds de opmeting valt de communicatie weg en krijgen we alleen maar vage info na altijd ZELF contact te zoeken met de firma D’Hondt. Ik vraag bij deze duidelijkheid waar de trap in productie zit? Wanneer deze zal afgewerkt zijn en wanneer deze zal worden geplaatst! Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Pattyn Kenny Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (5)

D'Hondt Interieur

Naar: K. P.

08/10/2025

Beste, De trap met referentie 2240080 op naam van Deley, is in eindfase productie. Metaal is in de lakkerij. Dus zodra deze terug aangeleverd, zal de planner de klant contacteren om een concrete datum overeen te komen. Productie einddatum staat momenteel op midden november, onder voorbehoud lakkerij metaal. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Klantendienst Service Clientèle www.dhondtinterieur.be keukens trappen deuren kasten cuisines escaliers portes armoires Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: woensdag 8 oktober 2025 11:46 Aan: Klantendienst D'HONDT Klantendienst@dhondt-nv.be Onderwerp: Leveringsproblemen ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. P.

Naar: D'Hondt Interieur

09/10/2025

Beste, Met alle respect, maar deze ‘uitleg’ horen wij al van in mei…. Toen al zat de trap in de eindproductie! Ook in juni en midden juli. In juli hebben we geen planning gehoord! Na zelf contact op te nemen gaven ze ons de uitleg dat het bouwverlof eraan kwam en het druk was. Dan werd de eindproductie midden september, dan weer midden oktober en nu midden november…. ‘Onder voorbehoud dan wel nog! Hoeveel keer zullen wij nog dit excuus horen? Ik wil een concrete datum van afwerking! Volgens de winkel in Jabbeke wordt alles binnen het bedrijf afgewerkt. Dus kan het niet moeilijk zijn om te weten wanneer de trap exact wordt gelakt, afgewerkt. Dan is hij volgens jullie volledig afgewerkt en kan er direct een datum van plaatsing worden afgesproken! Dit zou een antwoord geven op onze vragen. Wij vertrouwen erop dat u de deze kwestie serieus neemt. Kenny

K. P.

Naar: D'Hondt Interieur

14/10/2025

Beste, Wij weten intussen hoe de vork aan de steel zit! Jullie zitten in gerechtelijke reorganisatie! Sinds eind september! Blijven liegen en bedriegen noem ik dit! Onze trap is zelfs nog niet in de maak!! Alle mailing en telefoongesprekken zitten vol leugens en luchtkastelen! Op 08/01 wordt uitgesproken als jullie failliet zijn of niet! Sinds november vorig jaar bespelen jullie ons dus als klant! Onze zuurverdiende centen werden zelfs niet voor onze trap gebruikt! Schandalige praktijken! Hiermee ga ik verder als ik mijn geld of trap niet terugzie! Kenny

D'Hondt Interieur

Naar: K. P.

15/10/2025

Beste, Wij wensen u hierbij te informeren dat onze onderneming inderdaad onderworpen is aan een gerechtelijke reorganisatieprocedure, zoals voorzien in Boek XX van het Wetboek van Economisch Recht. Deze procedure werd op 11 september 2025 door de bevoegde rechtbank toegestaan en heeft tot doel onze activiteiten te herstructureren en de continuïteit van onze onderneming te waarborgen. Deze keuze werd geen jaar vooraf beslist, maar redelijk snel voor datum aanvang. Deze procedure ontslaat ons geenszins van onze verplichtingen, maar vraagt wel om enige realistische inschatting van de uitvoerbaarheid binnen de opgelegde termijnen. Dus ondanks deze omstandigheden blijven wij ons onverminderd inzetten om alle bestellingen, waaronder ook deze van meneer Pattyn, te produceren, leveren en plaatsen conform de kwaliteitsnormen en afwerkingsstandaard waarvoor D’Hondt bekend staat. Onze productie volgt FIFO, first in first out, waarbij volgorde bepaald wordt door de data van opmeting, rekening houdend met de toeleveringen grondstoffen. Wij begrijpen uw bezorgdheid en danken deze alvast voor hun begrip en geduld. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Klantendienst Service Clientèle www.dhondtinterieur.be keukens trappen deuren kasten cuisines escaliers portes armoires Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 14 oktober 2025 17:01 Aan: Klantendienst D'HONDT Klantendienst@dhondt-nv.be Onderwerp: Nieuw bericht van KENNY P ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. P.

Naar: D'Hondt Interieur

23/10/2025

Beste, Nog altijd blijft de communicatie 0,0. Net zoals productie , levering, plaatsing, eerlijkheid…. Wij gaan via onze advocaat de nodige procedures doorvoeren.Deze stonden gereed maar ik verwachtte net iets meer inspanning van jullie! Er is nog altijd NIETS van arbeid verricht mbt. onze bestelling!Behalve loze beloftes en verhaaltjes! Er komt geen levering van metaal binnen in jullie bedrijf kom ik te weten… Dit begin ik te begrijpen als je weer geld steekt in een nieuw filiaal te Dendermonde ipv de klanten te voorzien van hun goederen! Als jullie beweren volgens datum opmeting de mensen te bedienen van hun reeds 92% betaalde goederen zijn jullie niet eerlijk bezig ! Het zijn malafiede praktijken! Alle vertrouwen in Dhondt is weg! Net zoals onze zuurverdiende centen! Tot op de nocturnes! Getekend Kenny


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform