Terug

Leveringsproblemen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. G.

Naar: Sarando

28/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 2/6/24 kocht ik een trui in uw online winkel en betaalde ik 49,90€. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de verzending de dag erna zou gebeuren. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Steeds als ik contact met jullie opneem krijg ik gewoon als antwoord dat het onderweg is.. Mijn pakket is dus zogezegd al een maand onderweg. Deze vertraging heeft mij ernstige schade berokken. Dit was een cadeau, wat uiteraard al veel te laat is. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [49,90] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Bemiddeling door Testaankoop 13 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform