----------------------------------------------Benno, 5 sep 2023 10:37 CESTHalloBedankt voor deze melding.Ondertussen heeft een collega van mij deze zaak in handen genomen en is er een consensus gekomen voor dit probleem. Ik kan ook zien dat er een nieuwe levering is gepland op **06/09/23**. Hopelijk kan alles vlot verlopen zoals besproken is via telefoon en e-mail.Het is uiteraard uitermate jammer om te lezen wat er allemaal mis is gegaan. Er kan altijd een foutje gebeuren, maar het mag zeker niet opstapelen zoals in dit dossier. Mijn oprechte excuses hiervoor in naam van het bedrijf. We proberen steeds vlot te communiceren en gepaste oplossingen te bieden voor onze klanten, jammer dat dit in dit geval niet goed gelopen is.Als er nog vragen of opmerkingen zouden zijn in verband met dit dossier, aarzel dan niet om me opnieuw te contacteren. Dan kijk ik wat ik nog kan betekenen hiervoor.Ik hoor het graag.----------------------------------------------Klachtenbox, 31 aug 2023 09:59 CEST ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[L6YR61-K4LGW]   ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[L6YR61-K4LGW]