Terug

Leveringsproblemen en kwaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. J.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

31/08/2023

Beste,ik bestelde op 31/07/2023 een tuinset bij Exterioo. Vervolgens kwam bij de levering een onderdeel (driezit met scheve poot) kapot aan en werd een deel van de bestelling niet geleverd (kussens). De aanvankelijke voorstellen ter compensatie van Exterioo waren belachelijk. Onder andere een tegoedbon van €50 voor een aankoop van €2.971,50. Vervolgens moesten we heel erg veel moeite doen om het kapotte onderdeel geruild te krijgen. Uiteindelijk ging Exterioo overstag om een nieuwe driezit te leveren en de geleverde kapotte driezit terug mee te nemen. De levering kon ten vroegste op 31/08/2023. Enkele dagen voor de levering bezorgde Exterioo een mail om te zeggen dat ze tussen 9:15 en 12:15 zouden leveren. Op 31/08 stond de leveringsdienst van Exterioo om 8:55 voor gesloten deur. Dit zonder dat ze op voorhand verwittigd hadden dat ze vroeger zouden komen leveren. Nu is het weer een hele uitdaging om Exterioo te pakken te krijgen voor het herplannen van een nieuwe levering. Intussen nam ik een halve dag verlof en moet ik straks weer een halve dag verlof nemen. De wanorganisatie van Exterioo zorgt ervoor dat ik mijn vakantiedagen moet opdoen. En door hun toedoen kan ik ook thuis niet genieten van mijn tuin want ze slagen er niet in te leveren. Wij kochten eerder al bij Juntoo en daar waren bij elke aankoop vergelijkbare problemen. We hebben net ontdekt dat dit hetzelfde bedrijf is. Ze worstelen duidelijk met logistieke uitdagingen daar bij Beliving NV.

Berichten (2)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: L. J.

05/09/2023

DATA NOT AVAILABLE

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: L. J.

05/09/2023

----------------------------------------------Benno, 5 sep 2023 10:37 CESTHalloBedankt voor deze melding.Ondertussen heeft een collega van mij deze zaak in handen genomen en is er een consensus gekomen voor dit probleem. Ik kan ook zien dat er een nieuwe levering is gepland op **06/09/23**. Hopelijk kan alles vlot verlopen zoals besproken is via telefoon en e-mail.Het is uiteraard uitermate jammer om te lezen wat er allemaal mis is gegaan. Er kan altijd een foutje gebeuren, maar het mag zeker niet opstapelen zoals in dit dossier. Mijn oprechte excuses hiervoor in naam van het bedrijf. We proberen steeds vlot te communiceren en gepaste oplossingen te bieden voor onze klanten, jammer dat dit in dit geval niet goed gelopen is.Als er nog vragen of opmerkingen zouden zijn in verband met dit dossier, aarzel dan niet om me opnieuw te contacteren. Dan kijk ik wat ik nog kan betekenen hiervoor.Ik hoor het graag.----------------------------------------------Klachtenbox, 31 aug 2023 09:59 CEST ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[L6YR61-K4LGW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGthe_netherlandsBenno--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[L6YR61-K4LGW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform