Terug

leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

grifons home

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

I. G.

Naar: grifons home

28/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13/07/2025 kocht ik een tafel in uw winkel en betaalde ik 1650€ . Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegeneinde juli 2025 zou plaatsvinden. De tafel werd echter nog steeds niet geleverd. De firma is noch telefonisch, noch per mail te bereiken. Deze vertraging heeft mij als ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om de tafel binnen de 10 dagen te leveren of een terugbetaling te ontvangen van het volledige aankoopbedrag van 1650€. Indien ik binnen 14 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform