Geachte mevrouw/heer,
Op 3 september kocht ik 2 jassen en 1 paar kousen in uw online winkel en betaalde ik 79,13€.
Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tussen 12/9/2025 en 17/9/2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Ik heb enkel 2 mails gekregen dat er vertraging is in het magazijn maar nog steeds geen richtdatum wanneer het dan wel zou toekomen.
Deze vertraging heeft mij als particulier ernstige schade berokkend. Daar de kledij tegen dat het toekomt mijn zoon misschien niet meer zal passen.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven goederen met een totaalbedrag van 79,13 €.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs