Terug

Leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

Teamswear

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. P.

Naar: Teamswear

23/10/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 3 september kocht ik 2 jassen en 1 paar kousen in uw online winkel en betaalde ik 79,13€. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tussen 12/9/2025 en 17/9/2025 zou plaatsvinden. De goederen werden echter nog steeds niet geleverd. Ik heb enkel 2 mails gekregen dat er vertraging is in het magazijn maar nog steeds geen richtdatum wanneer het dan wel zou toekomen. Deze vertraging heeft mij als particulier ernstige schade berokkend. Daar de kledij tegen dat het toekomt mijn zoon misschien niet meer zal passen. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven goederen met een totaalbedrag van 79,13 €. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Teamswear

Naar: A. P.

23/10/2025

Goedemiddag Onze leverancier Patrick had helaas te maken met leverproblemen. Ik zal een volledige terugbetaling voorzien voor de klant. Met vriendelijke groeten, Teamswear Contact informatie Email: klantenservice@teamswear.be Telefoon: (+32) 051 28 18 00 Op 23 okt. 2025 om 07:30 heeft klachten@test-aankoop.be klachten@test-aankoop.be het volgende geschreven: Leveringsprobleem ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform