Terug

Leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

BPS Belgium Parcels Service

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: BPS Belgium Parcels Service

19/12/2025

Beste , We verwachten al sedert 10/12 een pakket uit Spanje. Het transportbedrijf in Spanje is Nacex. Hier in België wordt het transport verder uitgevoerd door BPS in Zaventem. Het pakket zou in België zijn maar niemand weet waar door een verkeerde scan blijkbaar. We belden, mailden chatten maar krijgen geen antwoord. Ze zijn ermee bezig... Probleem is dat het pakket zeer waardevolle olijfolie bevat die onvervangbaar is. Slechte opslag kan leiden tot kwaliteitsverlies. Bijkomend diende de olie om eindejaarsgeschenken te maken die we nu niet kunnen bezorgen aan onze klanten. Dit betekent een gigantisch inkomstenverlies.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform