Geachte mevrouw/heer,
Op 02/09/2024 kocht ik een pakket Comfortabel & discreet lekvrij ondergoed in uw online winkel en betaalde ik hiervoor 44,95€.
Bij de bevestiging van de bestelling #2977 werd mij meegedeeld dat de levering in 5 dagen zou plaatsvinden. De eerste dagen kreeg ik een opvolging dat de goederen onderweg waren.
De goederen werden echter intussen nog steeds niet geleverd!
Omdat plots alle communicatie rond de verzending van mijn bestelling was stilgevallen deed ik op 14/09/2024 een schrijven naar Curade met de vraag waar mijn bestelling zich bevindt en kreeg ik buiten excuses een nietszeggend antwoord van de klantendienst van Curade terug!
Intussen zijn we weer twee weken verder en mocht ik niks meer ontvangen over de stand van zaken van mijn betaalde bestelling.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van de hierboven beschreven goederen, die op een totaalbedrag van 49,95€ wordt geraamd en waarvoor ik 5€ korting kreeg.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Fran Kockelberg
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs