Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

De Bijenkorf

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

M. G.

Naar: De Bijenkorf

12/03/2025

Beste Op 14/02/2025 heb ik een bestelling via de website www.dekorfsale.com geplaatst met bestelnummer 11677 (1 schakelarmband voor een bedrag van 79,95 euro) die onmiddellijk werd betaald. Op 17/02/2025 kreeg ik een mail van support@bijenkorfsale.com dat de bestelling niet kon geleverd worden omdat het adres niet correct was. Ik heb onmiddellijk op deze mail geantwoord en mijn adres nogmaals doorgegeven. Op 18/02/2025 kreeg ik een mail dat de bezorger onderweg was. Dezelfde dag een tweede mail met de melding dat de bestelling weeral niet kon geleverd worden omdat het adres niet correct was. Daarin stond er dan ook dat ze de bestelling zouden annuleren met een restitutie van het aankoopbedrag binnen de 7 dagen. Het bedrag werd nog steeds niet teruggestort. Wilt u dit eens nakijken en mij op de hoogte brengen. Ik wil u melden dat het opgegeven adres wel correct is.

Bemiddeling door Testaankoop 28 maart 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform