Terug

leveringsprobleem

In behandeling Openbaar

domesticandgeneral

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

I. M.

Naar: domesticandgeneral

15/10/2025

Beste,sinds 31/12/2020 (referte mandaat be/d/727/0004048 ) hebben wij een verzekering afgesloten bij jullie voor onze wasmachine,een Whirlpool.We hebben elke maand betaald.Vorige maand op 4sept is onze machine in panne gevallen.We hebben jullie gecontacteerd en er zou een technieker langskomen op 11 sept,deze is echter niet langs geweest en we werden er ook niet van verwittigd.Na zelf contact op te nemen met jullie werd er een nieuwe datum voorgesteld,een dag voor die datum werd de afspraak afgebeld.Een nieuwe (derde)afspraak werd gemaakt op 29sept. Het toestel was niet meer te maken dus we zouden een nieuw toestel krijgen. Op 2 oktober kregen we een omruivoorstel,we hebben dat bevestigd,op 3 okt kregen we van jullie de bevestiging.Sinds deze dag hebben we niets meer vernomen?We hebben zelf verschillende malen gebeld,kregen telkens een andere uitleg,werden nooit geholpen,en hebben dus nog steeds geen nieuw toestel.Het is ondertussen 15 oktober. Ik heb ook een klacht gestuurd en kreeg het antwoord dat ze het zullen nakijken en dat dit tot 60 dagen kan duren.Ondertussen nog steeds geen toestel,en moeten we onze was ergens anders gaan doen wat stress en extra kosten meebrengt.Naar de wasserette gaan en bij familie gaan wassen,dit zou ik graag vergoed zien. Dank u om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform