Terug

Leveringsprobleem

Closed Openbaar

Mediaplaza.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: Mediaplaza.nl

31/01/2025

Op 25/01/2025 kocht ik via de website Mediaplaza365.nl met adres Anthonetta Kuijlstraat 49B te 3066 GS ROTTERDAM een tablet SAMSUNG Tab S9 FE 256GB aan. Deze stond in promotie voor 293 euro. Het nummer van dit bestelorder, betreft #35108. Toen ik de bestelling had ingegeven, kreeg ik onmiddellijk een bestelbevestiging in mijn mailbox. De betaling gebeurde via overschrijving naar het rekeningnummer NL96REVO9552627052. Onmiddellijk nadat de overschrijving uitgevoerd werd, kreeg ik een aankoopbevestiging. Op beide bevestigingen, stond het PostNL-punt vermeld die ik aangeduid had voor levering. Daarbij stond ook al het leveringstijdstip vermeld, nml. 27/01/2025 om 15.00 uur. Aangezien ik op 27/01/2025 geen melding kreeg dat de bestelling geleverd was en ik deze mocht afhalen, heb ik via de site van Mediaplaza365 nagezien om de track&trace te checken, doch daar kreeg ik enkel te zien dat de bestelling in de status “afgerond” stond. Daarop stuurde ik een mail naar het contactemail-adres, info@mediaplaza365.nl , om meer info te verkrijgen inzake de geplaatste bestelling. Als antwoord kreeg ik te horen dat er een kleine vertraging zit op de levering van mijn bestelling, en dat er me een track&trace ging toegestuurd worden vanaf het moment dat ze de bestelling verwerkt en opgestuurd hadden. Aangezien ik na enkele dagen nog altijd niks ontvangen had, heb ik op 30/01/2025 nog een mail verstuurd voor meer info, maar daar kreeg ik geen reactie meer op. Vervolgens nam ik telefonisch contact via het telefoonnummer die bij de contactgegevens op hun site vermeld stond ( +31 (0)85 800 1618 ), en kwam ik op een keuzemenu uit. Wanneer ik de keuze nam voor het onderwerp “bestellingen”, kreeg ik te horen dat er geen medewerker beschikbaar was, en werd ik doorverwezen naar hun website, om zo contact te nemen via hun email. Als ik nadien een andere keuze nam, verliep alles identiek. Graag had ik jullie tussenkomst gewenst om ofwel mijn bestelling te ontvangen of mijn geld teruggestort te krijgen.

Bemiddeling door Testaankoop 15 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform