Terug

Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: D'Hondt Interieur

23/06/2024

Beste, Wij hebben in oktober 2023 bij jullie firma 6 binnendeuren besteld. Er werd ons, na alles te hebben betaald, een wachttijd van 3 maand voorgehouden. Helaas stellen wij vast dat wij, heden 23/06/2024, nog steeds geen leverings/plaatsingsdatum hebben mogen ontvangen. Bij een bezoek aan het filiaal van bestelling te Mere, krijgen wij te horen dat er een leveringsachterstand is vanwege de verhuis van een filiaal. Bizar genoeg duurt deze verhuis, zo zijn we via andere gedupeerden te weten gekomen, nu reeds 3 jaar(!). Wanneer wij de filiaalhouder confronteren met het feit dat de dienst planning ons niet meer antwoordt, krijgen wij te horen dat de contactpersoon op deze dienst niet meer bij jullie is tewerkgesteld. De filiaalhouder zegt ons dat hij contact met de directie zal opnemen en dat deze ons zeker binnen 14d zal antwoorden. Helaas zijn we opnieuw een maand verder. Gezien wij ons vertrouwen in jullie hebben gesteld, het bedrag grotendeels (90%) hebben betaald vragen wij nu, via deze weg, een antwoord en een datum. Kan u dit niet geven of is plaatsing niet meer mogelijk, hadden wij graag onze bestelling geannuleerd en ons geld teruggevraagd. Hopende op een reactie, Jelle De NIel

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: K. S.

26/06/2024

Beste,Deze deuren met order 12202563 zijn in productie en hier dienen enkel nog de deurbladen worden afgewerkt.Alle kassementen zijn ondertussen klaar. Een correcte plaatsingsdatum kan nog niet worden doorgegeven daar voor deze deurbladen nog de melamine dient aangeleverd te worden. Dit is pas voorzien na ons bouwverlof. Ons bouwverlof gaat in op 12 juli tot 5 augustus.Met vriendelijke groeten,Juridische Dienst Service Juridiquewww.dhondtinterieur.bekeukens trappen deuren kasten parketcuisines escaliers portes armoires parquetVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zondag 23 juni 2024 16:30Aan: Klantendienst D'HONDT klantendienst@dhondtinterieur.beOnderwerp: LeveringYou don't often get email from klachten@test-aankoop.be. Learn why this is important‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform