Beste,
Wij hebben in oktober 2023 bij jullie firma 6 binnendeuren besteld.
Er werd ons, na alles te hebben betaald, een wachttijd van 3 maand voorgehouden.
Helaas stellen wij vast dat wij, heden 23/06/2024, nog steeds geen leverings/plaatsingsdatum hebben mogen ontvangen.
Bij een bezoek aan het filiaal van bestelling te Mere, krijgen wij te horen dat er een leveringsachterstand is vanwege de verhuis van een filiaal. Bizar genoeg duurt deze verhuis, zo zijn we via andere gedupeerden te weten gekomen, nu reeds 3 jaar(!).
Wanneer wij de filiaalhouder confronteren met het feit dat de dienst planning ons niet meer antwoordt, krijgen wij te horen dat de contactpersoon op deze dienst niet meer bij jullie is tewerkgesteld. De filiaalhouder zegt ons dat hij contact met de directie zal opnemen en dat deze ons zeker binnen 14d zal antwoorden. Helaas zijn we opnieuw een maand verder.
Gezien wij ons vertrouwen in jullie hebben gesteld, het bedrag grotendeels (90%) hebben betaald vragen wij nu, via deze weg, een antwoord en een datum.
Kan u dit niet geven of is plaatsing niet meer mogelijk, hadden wij graag onze bestelling geannuleerd en ons geld teruggevraagd.
Hopende op een reactie,
Jelle De NIel