Terug

Levering

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. T.

Naar: D'Hondt Interieur

28/10/2025

Beste, Beste, In augustus 2024 bestelden wij parket bij D'Hondt Interieur. Voorschot van € 1810,11 werd betaald op 10 september 2024. Na opmeting op 24 september 2024 werd er een 2de voorschot betaald van € 2557,66. We laten hier ruime tijd overgaan en we waren al april 2025!!. Via jullie online site stelden wij op 24.04.2025 de vraag om na te kijken hoe het met de bestelling stond. We kregen een antwoord van jullie klantendienst en gingen doorgeven aan de planning die zouden terugbellen maar niets gehoord. Op 16 mei 2025 hebben we dan opnieuw een mail gestuurd naar de klantendienst met de melding dat we niemand gehoord hadden. Antwoord van op 19 mei 2025 dat de verantwoordelijke er niet was en dat deze de volgende dag contact zou opnemen. Niemand gehoord!! Op 14 juni 2025 opnieuw een mail gestuurd naar de Klantendienst met de vraag waarom we nog niets hebben gehoord maar geen reactie! Op 20 juni 2025 gebeld naar de toonzaal in Sint-Pieters-Leeuw en daar kregen wij de verantwoordelijke aan de lijn. We kregen daar excuses te horen, niet normaal!! Eigenlijk zou een medewerker waarmee we mailden niet meer werken bij jullie, de mail is tussen de mazen geglipt, nog geen tijd gehad om alles van mails te verwerken, e.d. Hij ging het uiteindelijk bekijken. (intussen gezien dat de medewerker van de klantendienst er toch nog werkt) Uitvluchten!! Op 25 juni 2025 kregen wij dan een mail van de verantwoordelijke toonzaal met antwoord van de materialen nog steeds in bestelling waren bij de leverancier. We hebben er dan weer wat tijd laten overgaan en namen op 6 oktober 2025 telefonisch contact op met de receptie van jullie hoofdzetel. Vroeg naar klantendienst maar die was niet bereikbaar. De onthaalbediende raadde aan een mail te sturen. Hebben we dan ook gedaan. Op 10 oktober 2025 nogmaals naar antwoord gevraagd maar niets. 17 oktober 2025 nogmaals een mail. Uiteindelijk op 20 oktober 2025 een antwoord met als volgt: Beste Wij willen u graag informeren over de status van uw bestelling. Door omstandigheden binnen onze organisatie, waaronder een lopende gerechtelijke reorganisatie, ondervinden wij momenteel aanzienlijke vertragingen in onze leveringsplanning. Concreet betekent dit dat de levering en plaatsing van uw parket hoogstwaarschijnlijk niet meer in 2025 zal plaatsvinden. Wij begrijpen dat dit voor u mogelijk ongemak veroorzaakt en bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. Wij willen u echter verzekeren dat uw bestelling behouden blijft en dat wij alles in het werk stellen om deze alsnog te leveren en te plaatsen, conform onze gebruikelijke kwaliteitsnormen. Zodra er meer duidelijkheid is over de exacte timing, brengen wij u hiervan onmiddellijk op de hoogte. Wij danken u voor uw begrip en vertrouwen in deze uitzonderlijke periode. De naam werd aangepast in ons systeem naar Joliet, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Intussen heb ik via vele kanalen al vernomen dat er veel gedupeerden zijn en stellen ons dan ook de vraag – daar er een lopende gerechtelijke reorganisatie is – waar dit naartoe gaat. Wij vragen ons dan ook af of het parket wel reeds in productie was. Intussen zijn wij wel al € 4.367,77 kwijt voor iets dat wij nog niet hebben en zouden dit niet kwijt willen zijn, of u voorziet in een terugbetaling? Ik hoop van wel!! We hopen op een snel en eerlijk antwoord. M. Joliet

Berichten (1)

D'Hondt Interieur

Naar: S. T.

29/10/2025

Beste, De klant heeft ons gecontacteerd met de vraag om de parket indien mogelijk alleszins al te leveren in 2025 indien klaar. Dit werd uiteraard bevestigd. De parket zal reeds aangeleverd worden indien deze in 2025 nog klaar is en plaatsing niet meer mogelijk is. Er werd ons niet gevraagd om het voorschot terug te storten. Dit is gezien onze gerechtelijke reorganisatie ook niet mogelijk. Met vriendelijke groeten, Cordialement, Klantendienst Service Clientèle www.dhondtinterieur.be keukens trappen deuren kasten cuisines escaliers portes armoires Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: dinsdag 28 oktober 2025 19:45 Aan: Klantendienst D'HONDT Klantendienst@dhondt-nv.be Onderwerp: Levering ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform