Terug

levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

B. H.

Naar: VANDEN BORRE

21/01/2025

Klacht aan Test Aankoop over Vertraging en Onredelijke Compensatie bij Vanden Borre Geachte heer/mevrouw, Ik wil graag mijn klacht indienen over een problematische ervaring met de winkel Vanden Borre, specifiek met betrekking tot een bestelling van een camera. Bestelgegevens: Bestellingnummer: #035355564 Datum bestelling: 22 november 2024 Product: Camera Aankoopbedrag: €5.800 Korte samenvatting van de situatie: Ik heb op 22 november 2024 een camera besteld bij Vanden Borre in Gent. Bij de aankoop werd mij verzekerd dat de camera beschikbaar zou zijn vanaf 12 december 2024. Helaas is het inmiddels 21 januari 2025 en heb ik nog steeds geen levering ontvangen. Ondanks herhaaldelijke pogingen om duidelijkheid te krijgen over de status van mijn bestelling, bleef het bedrijf vaag en werden verschillende leveringsdata gegeven. De meest recente update geeft aan dat de camera pas over drie weken beschikbaar zal zijn, wat betekent dat de totale wachttijd bijna vier maanden bedraagt. Impact: Deze vertraging heeft ernstige gevolgen gehad voor mijn professionele en academische activiteiten, aangezien de camera essentieel is voor mijn werk en studie. Hierdoor heb ik aanzienlijke verliezen geleden. Reactie van Vanden Borre: Na meerdere klachten heeft het bedrijf slechts een waardebon ter waarde van €35 aangeboden als compensatie. Dit bedrag is slechts 0,60% van de totale aankoopwaarde van de camera en staat in geen verhouding tot de opgelopen schade en het ongemak. Correspondentie met Vanden Borre: Op 19 december 2024 heb ik mijn eerste klacht ingediend. Op 21 januari 2025 bood Vanden Borre een waardebon van €35 aan, zonder verdere mogelijkheden tot tegemoetkoming. Na verdere correspondentie blijft het bedrijf bij hun standpunt en weigert zij een passende compensatie te bieden. Mijn verzoek: Ik verzoek Test Aankoop om mij te ondersteunen bij het verkrijgen van een rechtvaardige compensatie van Vanden Borre. De huidige geboden compensatie is niet in verhouding met de ervaren schade en het ongemak. Ik hoop dat Test Aankoop kan bemiddelen om tot een eerlijke oplossing te komen en dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Beau Hellinckx

Berichten (3)

VANDEN BORRE

Naar: B. H.

31/01/2025

Vanessa (Vanden Borre) 31 jan 2025 09:53 CET Beste, Zoals eerder aangegeven, willen wij ons opnieuw verontschuldigen voor de vertraging in uw dossier. Er werd inderdaad een geste van 35 euro aangeboden voor het ongemak, waar echter nooit een akkoord voor werd gegeven. We blijven bij ons standpunt en bieden u de commerciële geste van 35 euro nogmaals aan, evenals onze verontschuldigingen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Met vriendelijke groeten, Vanessa, Consumentendienst, Klachten 21 jan 2025 16:15 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [DZ6JRW-1M0M6]

B. H.

Naar: VANDEN BORRE

12/02/2025

Beste, Ondertussen zijn we 12 februari, camera besteld op 12 November. Ik heb al verschillende keren een leveringsdatum gekregen die niet werd nageleefd. Nu die geste van 35 euro is ook losuit denigrerend aangezien het ongemak en de kosten die ik hier al aan heb gehad. Ik heb camera's moeten huren en ben ook jobs verloren door jullie, ik wordt aan het lijntje gehouden en vind dit niet kunnen. Er zijn ook al verschillende momenten geweest dat ik leveringsdata krijg zoals toen ik had gebeld en me er was gezegd dat hij onderweg was uit frankrijk en er binnen de week zou zijn, dit is bijna 2 maand geleden... Nog eens die 35 euro doet geen waarde aan het geleden ongemak.

Bemiddeling door Testaankoop 12 februari 2025

VANDEN BORRE

Naar: B. H.

20/02/2025

Cynthia (Vanden Borre) 20 feb 2025 10:48 CET Hallo, Het spijt ons om te horen dat je niet tevreden bent. Ik breng de verantwoordelijke dienst op de hoogte, zij zullen het nodige doen om dit in de toekomst te vermijden. Intussen heb je de camera gisteren 19/02 in ontvangt mogen nemen. Nogmaals bedankt dat je de tijd nam om ons dit te vertellen. Je opmerkingen laten ons toe onze service nog te verbeteren. Fijne dag, Cynthia Klachten 12 feb 2025 11:31 CET ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [5WZG4J-XLYKP]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform