Terug

Levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. B.

Naar: Babylux.be

11/06/2024

Er werd een buggy voor mijn vakantie komend weekend (10dagen) besteld omdat dit over een zeer compacte reisbuggy ging om makkelijk mee te nemen op het vliegtuig. Volgens de gegevens op de website voor 17u besteld dag erna geleverd. Oké geen probleem dat dit 2-3 dagen in beslag zou nemen. Echter is het nu zo dat POSTNL mijn pakket blijkt 'niet terug te vinden' er werd een onderzoek gestart van minstens 10 WERKDAGEN. Wanneer ik contact opneem met babylux om een alternatief of oplossing te bieden aangezien ik dit besteld had om mee te nemen op vakantie, en mijn dochter eigenlijk zo goed als te groot zal zijn binnen X aantal tijd voor dit model van buggy krijg ik het simpele antwoord dat ik maar een nieuwe dien te kopen, en eens het onderzoek afgelopen is bij postnl ze me eventueel een terugbetaling kunnen aanbieden indien ik de buggy niet meer zou wensen. Dit zijn absoluut geen klantvriendelijke oplossingen, maar eerder trek je plan en zorg dat je een andere buggy elders koopt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform