Terug

Levering wordt niet gerespecteerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: D'Hondt Interieur

20/06/2024

Beste, In januari hebben wij een trap bij jullie besteld. Deze werd beloofd geplaatst te worden na 12 weken. Het gaat over een trap van zes treden... Ondertussen zijn we 24 weken verder, 12 weken na de beloofde levertermijn. Ik probeerde al meerdere malen contact op te nemen via mail, maar nooit is hier antwoord op gekomen. Ondertussen bellen we dagelijks naar Xavier. Deze man geeft dagelijks een ander excuus waarom deze bestelling deze gigantische vertraging oploopt: verhuis fabriek, de week erna is ze plots wel in productie, dan is op het hout op. We hebben een voorschot betaald van 90% en onze verbouwing zit volledig strop door jullie gebrekkigheid. Wordt onze voorschot niet gebruikt om het hout in te kopen voor onze trap? Voor mij zijn dit malafide praktijken.... Ik ga er vanuit dat we op onze eindfactuur een mooie korting te zien krijgen na jullie erbarmelijke diensten tot nu toe. Wanneer wordt onze trap eindelijk geplaatst? Moet de beloofde leveringsdatum drie maal overschreden worden? Zullen we via deze weg eindelijk een antwoord krijgen? Elk antwoord over deze kwestie wil ik via mail of brief krijgen. Hannes Delvaux

Bemiddeling door Testaankoop 08 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform