Terug

Levering van verkeerd artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. S.

Naar: ZANOVA

28/01/2024

Beste,Betreft “Carplay Dongel voor de auto”(Carlinkit)…er werd iets gelijkaardig geleverd van een wel heel dubieuze kwaliteit! (Ziet eruit als een goedkoop prulletje)Het bestelde artikel betreft een “wireless” apparaatje en er zou ook gratis een magneethouder bijgeleverd worden (niet gekregen)Het geleverde artikel is niet “wireless?!Heb een week geleden het bedrijf mailtje gestuurd met het voorstel mij het juiste artikel op te sturen of mij het betaalde bedrag van 59,95 euro terug te betalen…heb ook vermeld dat ik verder actie zou ondernemen indien hier geen gevolg aan zou gegeven worden!…voorlopig geen reactie?! (heb ook vermeld dat het verkeerde artikel terugestuurd kan worden als ik daar een adres voor kan krijgen, maar dan wel kosteloos uiteraard)Met Vriendelijke Groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform