Terug

Levering van foutieve producten

Opgelost Openbaar

Charlie and Cooper

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Charlie and Cooper

03/01/2022

Beste, Wij hebben tot twee maal een order bij jullie geplaatst die twee keer fout ging. De eerste hebben jullie opgelost, maar voor de tweede bestelling negeren jullie ons compleet. We hebben via meerdere manieren (email, instagram) contact proberen te zoeken maar geen gehoor. We bestelde een bruin harnas voor onze hond met borduursel in Champagne/rosé kleur, zoals jullie op Instagram beschrijven te doen, maar hij komt aan met de foutieve kleuren én niet de juiste borduursels op. Aangezien de eerste levering misgelopen is, mailen wij nog speciaal met de melding dat we een nieuw order geplaatst hebben, maar alsnog slagen jullie erin dit fout te doen. We hebben ondertussen 3 weken geleden voor het eerst contact gezocht, maar geen deftige oplossing en ondertussen negeren jullie ons.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform