Beste, wij hebben een bureau besteld op dd 4/8, hij stond op voorraad. We hebben gewacht tot 1/10 en hebben dan gechat met gigameubel, daar gaven ze ons een verwarde indruk, eerst nog vijf weken wachten en toen ik vermeldde dat we al acht weken aan het wachten waren, was het ineens nog twee....het was zeer onduidelijk. We vroegen of we ons geld terug konden krijgen maar daar rekenden ze 10 werkdagen voor wat neerkomt op veertien dagen, of twee weken en we besloten weer te wachten. Ondertussen heb ik al veel gechat met verschillende namen zoals Jamie om te vragen of het bureau al in hun magazijn was, helaas. Eén iemand heeft mij doorverwezen om een mail te sturen naar klantenservice en dat heb ik dan ook gedaan. Die kon mij vertellen dat er een fout bij de leverancier was en deze pas is ingegaan op 1/10 en we 2 à 4 weken moesten wachten. We zijn nu week 3 en mijn geduld raakt op, heb net nog eens geïnformeerd en ze zeggen doodleuk nog 1 a 2 weken. en u hebt al gemaild of gechat... het lijkt wel of deze hele firma of bureau niet bestaat, een compensatie geven ze niet want het is vertraging bij de leverancier en geld terug, tja tegen dan is de bureau misschien al geleverd. Snapt u de frustratie?Met vriendelijke groetenEls Smet