Terug

Levering van bedorven voedsel

Opgelost Openbaar

foodmaker

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: foodmaker

02/04/2021

Beste,Ik bestelde bij de foodmaker een vedge box. Tijdens de bestelling kon ik enkel de dag van levering aanduiden. Daarna was het wachten op een uur van levering. In hun algemene voorwaarden waren ook geen uren van levering te vinden. Ze melden enkel dat je de dag van tevoren voor 9uur moet laten weten als het pakket niet geleverd kan worden.Ik had speciaal gewacht op een late omdat er ook in hun algemene voorwaarden staat dat de levering op verantwoordelijkheid is van de klant en met mijn late is er 3uur niemand thuis, dus de kans dat het dan geleverd wordt, leek me kleiner.Aangezien er in hun voorwaarden staat dat je kan wijzigen of annuleren de dag van te voren voor 9uur, verwachtte ik een mail voor die dag en zeker op die dag voor 9uur. De mail kwam de dag van tevoren pas na de middag waardoor foodmaker je de kans niet geeft om te wijzigen of te annuleren en jammer genoeg was er het uur van levering niemand thuis. Ik heb diezelfde dag onmiddellijk met hen contact gezocht, maar kreeg die dag geen gehoor meer omdat ze blijkbaar niet lang werken op een woensdag. De volgende dag, de dag van levering, ben ik van 8uur terug contact beginnen zoeken in de hoop het uur nog te kunnen wijzigen. Pas iets voor 12u30, uur van levering, kreeg ik gehoor en dat ze niets meer konden doen. Wat natuurlijk niet logisch is, want hun leveranciers zijn telefonisch te bereiken, want nadat het pakketje geleverd was, heeft de leverancier mij meermaals gebeld (al rijdend, om te melden dat het bij de buren stond). Zij hadden dus de tijd om de leverancier te bellen en te melden dat het niet geleverd kon worden op dat uur. Zij gaven hier geen gevolg aan. Zij zijn in mijn ogen hier al in fout. (Al vind ik dat ze ook al in fout waren toen ze het leveringsuur te laat doormailden en zo hun eigen voorwaarden niet volgden of er gewoon voor zorgden dat de klant niet kan annuleren).Gevolg: het pakketje staat bij mijn buurvrouw en haar komt geen enkele schuld toe. De leverancier had NIET gezegd dat het pakketje koel moest staan. Nochtans gaat het om eten en was het die dag 23°C buiten. Na 2,5uur komt mijn vriend thuis en neemt het pakketje in ontvangst. De helft van de verpakkingen staat bol. Na openen komt er een zure geur uit de verpakkingen + een kleine smaaktest bevestigd dit. Alles is zuur, vervallen, bedorven, kortom slecht.Na verschillende mails over en weer met foodmaker en geen fatsoenlijke communicatie, besluit ik om via dit kanaal klacht in te dienen. Zij geven mij de schuld en zij weigeren mij fatsoenlijk te compenseren. Zij beweren dat ik de algemene voorwaarden niet heb gerespecteerd, wat ik ook niet kon want de mail van levering kwam pas na 9uur de dag voor levering, en ze beweren dat ik thuis moet zijn tussen 9en20u dit zou beschreven staan in hun algemene voorwaarde. Ik vind hier echter niets over terug in hun algemene voorwaarde.Ik zou graag mijn geld terug hebben en ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen. Ik heb alles in mijn macht gedaan om het leveringsuur te wijzigen en ze wisten van tevoren dat het niet geleverd kon worden en toch ondernamen ze geen actie.Alvast bedankt voor uw hulp,

Berichten (2)

foodmaker

Naar: A. V.

02/04/2021

Beste,onze kantoren zijn gesloten tijdens het paasweekend.Uw mail wordt momenteel niet gelezen.Vanaf dinsdag 06/04 zijn we weer bereikbaar.Fijn weekend,Bonjour,pendant le week-end de Pâques nos bureaux sont fermés.Votre mail ne sera pas lu pour l'instant.A partir de mardi 06/04 nous sommes de nouveau au bureau.Bon week-end,groetjes, salutations,Sandy GeentjensStarmeal NV/ Foodmaker

A. V.

Naar: foodmaker

13/04/2021

Beste,Ik wacht nog steeds op een antwoord.Mvg,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform