Terug

Levering uitgesteld

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. H.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

01/08/2022

Beste,Ik bestelde 17/05 een tuintafel met 8 stoelen die zou geleverd worden op 2/08.Vorige week telefoon dat levering pas kan plaatsvinden midden oktober. Bij nazicht op de website staat als ik vandaag 1/08 bestel dat de tuinset kan geleverd worden op 4/08. Na telefonisch contact zonet met exterioo zeggen ze me om mijn bestelling te annuleren en opnieuw te bestellen en betalen en dan zou ze wel 4/08 kunnen geleverd worden. Dus mensen die nu bestellen hebben voorrang op mensen die reeds in mei alles betaald hebben. Of die mensen worden ook bedrogen. Ik Han geen 2x betalen. Het enige wat ik vraag is levering in Augustus van mijn bestelling van mei. Dit is heel ontbetrouwbaar.

Berichten (7)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: M. H.

04/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

M. H.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

04/08/2022

Beste,Ik heb geen problemen met het feit dat de levering is uitgesteld en daar heb ik helemaal niet moeilijk over gedaan. Waar ik wel problemen mee heb is dat als ik de tuinset vandaag zou bestellen deze wel onmiddellijk kan geleverd worden (check website), wat tevens bevestigd werd telefonisch. Terwijl ik reeds in mei bestelde en betaalde. Dus voor de klanten die vandaag bestellen is er wel voorraad maar niet voor mensen die die in mei bestellen die moeten 5 maanden wachten… dit is niet correct!

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: M. H.

05/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

M. H.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

05/08/2022

Beste, Dit geeft nog steeds geen verklaring aan het feit dat als ik de set vandaag bestel deze wel onmiddellijk kan geleverd worden en dus wel voorradig is. Dan moet ze ook kunnen geleverd worden als reeds in mei is besteld en betaald!

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: M. H.

08/08/2022

----------------------------------------------Petra DD, 8 aug. 2022 11:23 CESTDag Meneer Haeck,Bedankt voor je bericht.Onze oprechte excuses voor de uitgestelde datum. Door een vertraging bij de fabrikant wordt de tuinset later aangeleverd dan voorzien.We willen je verderhelpen. Zou je ons een mail kunnen bezorgen met je bestelbonnummer op hallo@exterioo.be?Alvast bedankt.Vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Petra DDCustomer CareExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43----------------------------------------------Klachtenbox, 5 aug. 2022 16:43 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[7O9PKZ-QVRWM] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[7O9PKZ-QVRWM]

M. H.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

08/08/2022

Beste,Ik heb al 2x gemaild helaas zonder reactie. Ik vrees dat verdere stappen zullen moeten genomen worden want ik krijg geen antwoord op mijn terechte vraag. Mvg Eva

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: M. H.

10/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform