Beste, Ik bestelde op 13 mei 22 een playstation 5 op de webshop. De indicatieve levertijd was 4-8 werkdagen. Op 23 mei 22 kregen we bericht dat er vertraging was en het op 2 of 3 juni zou geleverd worden. Op 2 juni 22 kregen we bericht dat het pakket door de chauffeur van dhlparcel.be werd verzameld. Gezien we op 8 juni nog geen nieuws hadden hebben we een mail gestuurd voor meer informatie. Op dat moment hebben we u firma nogmaals gegoogeld en vonden we verontrustende gelijkaardige verhalen (pakket raakt kwijt op dhl , daarna stelt men andere firma voor, lukt ook niet, geld terug lukt ook niet). Op 9 juni 22 gaf u aan dat u ons reeds mailde maar dat deze mail in onze spam zou zitten. Wat niet klopte. U gaf aan dat het pakket op 11 juni zou geleverd worden of dat u op 13 juni een alternatieve oplossing of terugbetaling zou aanbieden. Vandaag op 19 juni kregen wij nog steeds geen playstion 5 en geen informatie. Graag duidelijke informatie of en wanneer we de playstation 5 mogen verwachten en zo niet wanneer we het geld terugkrijgen en hoe. Wij betaalden met mastercard de som van 599,99€. Dat bedrag werd overgemaakt aan Sabunchi Holding B.V. NL 6229ES www.exciter