Terug

Levering/plaatsing ramen

Closed Openbaar

IsoGroup

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: IsoGroup

01/10/2023

Beste,wij zijn sinds 2021 aan een totaalrenovatie begonnen. Op aanraden van onze architect zijn we bij Isogroep terecht gekomen voor ons buitenschrijnwerk en gevelwerken. Onze eerste offerte werd getekend dd 24/06/2021, in mei 2022 hebben we een nieuwe offerte moeten tekenen omdat jullie veranderde van leverancier (Reynaerts aluminium naar Van Beveren) hier hebben we nooit een kopij mogen van ontvangen. De levering van het schrijnwerk werd voorzien eind Augustus 2022 en de plaatsing zou volgen vanaf 2 September 2022. De voorschotten werden tijdig betaald, eind augustus 2022 na verschillende onbeantwoorde mails kregen we te horen dat er een vertraging was van levering met 8 weken, uiteindelijk werden het bijna 16 weken, ondanks de verkoper ons vertelde dat het maximum 8 weken zou duren. Uiteindelijk vond de levering plaats 5 December 2022, een levering waar niet de helft van in orde was. Hoekschuifraam die 30cm te laag was een uitbouw van +/- 10 meter die 15cm. te hoog was een slaapkamerraam die 10cm te groot was een deur die een maat had van 45cm ipv 100cm, een raam die niet geleverd was en een gebarsten glas. Hier hebben wij onze eerste toegevingen al moeten doen. Slaapkamerraam hebben we 10cm steen uitgehaald om deze toch te kunnen plaatsen. de uitbouw van 10 meter hebben we de dorpels op jullie aanvraag met 6cm laten zakken waardoor ik nu problemen ga hebben met het terras te leggen en de afwatering hiervan. Binnen kon het gyproc plafond niet afgewerkt worden omdat het glas hiervan te hoog kwam. Dit gingen jullie oplossen met alluminium latjes tegen het glas te kleven. De hoekschuifraam die 30cm te laag was werd opnieuw besteld op aandringen van onze architect want jullie wilden dit oplossen met gyproc te plaatsen. Hier werd ons belooft dat deze direct opnieuw werd besteld met de ontbrekende deur, Uiteindelijk zijn deze geleverd maart 2023 Op 6 December 2022 is er begonnen met de plaatsing, hier is het helemaal beginnen mislopen, er werd ons belooft maximum 2 weken plaatsing maar helaas na 3 ploegleiders zijn we oktober 2023 en is het project nog steeds niet afgewerkt. De nieuwe hoekschuifraam is dan geleverd Maart 2023 waarna het nog verschillende weken heeft geduurd om deze geplaatst te krijgen. Ik heb jullie er meermaals attent op gemaakt dat onze woning verkocht was en we moesten verhuizen op 01/01/2023 maar hier werd niet echt veel rekening mee gehouden. We zijn nu Oktober 2023 en gelukkig kan ik met 4 kinderen bij mijn familie terecht anders stond ik met 4 kinderen op straat. Ondertussen betalen wij al 9 maand extra huurgeld, elektriciteit, water, werftoilet, .... We zijn nu Oktober 2023 en nog steeds is nog niet alles afgewerkt:* de plaatsing zou de week van 2 september 2022 van start gegaan zijn…* zonder enige vorm van communicatie werd dit verlaat naar 5 december …* toen werden enkele ramen geplaatst en bleek de rest foutief opgemeten één van de foutief gemeten ramen besloten jullie dan toch maar te plaatsen waardoor deze te laag en te hoogkomt en er water gaat binnenkomen…. Enz…* voor het bouwverlof zou alles afgewerkt zijn… We zijn nu 1 oktober.* afwerking van de achterste ramen boven is nog steeds niet gebeurd* er zijn nog steeds geen rubberen dichtingen tussen het glas en de profielen, zelfs in die mate zelfs dat er een raam is dat gewoon beweegt bij aanraking.* de luifel werd door jullie afgebroken en nog steeds niet hersteld.* de spiksplinternieuwe dakgoten werden door jullie verwijderd en liggen her en der in de tuin net zoals jullie fout gemeten deur en raam. Ondertussen zijn deze zwaar beschadigd en loopt het water op onze nieuwe gevel. Die strepen zijn al niet meer te verwijderen. Jullie zouden nieuwe plaatsen maar tot op heden is er niets.* de screens werden nog steeds niet aangesloten.* ramen en dorpels werden nog niet allemaal opgespoten.* 2 van de drie deuren gaan niet/slecht open.* Viegenramen van de deuren en schuiframen hebben we nog steeds niet ontvangen.* De deurgreep van onze inkomhal, nog steeds niet ontvangen.* In het glas van het raam vooraan zit een technische fout, ook nog steeds niet vervangen.* zonder overleg besloten jullie delen van onze beton uit te breken ( die 15 000 euro kostte ),Idem met het terras achteraan. Wij wachten nog steeds op de herstelling hiervan.Mijn vrouw maakt een aangetekend schrijven op die morgen op de post gaat. Hopelijk komt er dan wel reactie ipv enkel mails met facturen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform