Geachte mevrouw/heer,
Op 25 juli kocht ik een Ademende en Verkoelende Dekbedset van 4 stuks × 1
Zomergroen / 200*230cm / Zomer Quilt in uw online winkel en betaalde ik 55,99 € verzendkosten gratis.
Ik ontving het pakket op 1 augustus en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder Ademende en Verkoelende Dekbedset van 4 stuks
Zomergroen / 200*230cm / Zomer Quilt. Maar enkel de Zomergroen / 200*230cm / Quilt.
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling de ontbrekende goederen toe te zenden zijnde de kussenslopen en het onderlaken 200x160cm . Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Sabine Nys
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs