Terug

Levering niet volledig en geen feedback

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. O.

Naar: Mei-Li

19/01/2024

Beste,Ik bestelde op 14 januari 2024 drie (3) items/pulls bij Mei-Li en er werd op 16/1/2024 maar 1 item geleverd. Wij hebben hiervoor de dag van levering zelf (en ook de volgende dagen) een mail gestuurd, proberen te bellen, instagram post gedaan, SMS gestuurd, ... met de gegevens ter beschikking op de website van Mei-Li teneinde dit op te volgen en te vragen waar de rest bleef en of we terugbetaling kregen anders, maar kregen op dit moment nog geen enkele feedback of reactie op onze vraag naar de 2 resterende items of een eventuele terugbetaling.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform