Beste, wij bestelden op 22/11/2019 een volledig salon ter waarde van €5203 en betaalden een voorschot van €2203.Voorziene leveringstermijn = 12 weken.Gezien dit salon geplaatst moet worden in een nieuwe woonst en dus tevens een verhuisfirma moest vastgelegd worden, nemen wij een reserve van 2 weken en bepalen onze verhuisdatum op zaterdag 29/02/2020.Gezien ik niks meer hoor van het bedrijf, neem ik begin februari zelf contact met hen op. Helaas konden ze mij pas in de week van 17/02 meer weten te zeggen over de levering. Een vervangsalon zou desgevallend eventueel mogelijk zijn, maar ook daar konden ze nog niks over zeggen.Gezien ik weer niks hoor, neem ik op woensdag 19/02 zelf terug contact op. Ons salon zou pas uit productie komen vrijdag 21/02, dus de kans dat dit van Italië op tijd in België zou geraken, is quasi nihil. Dan toch maar de piste van het vervangsalon, echter...dat kost ons€99, die wij uiteraard niet wensen te betalen.Alweer word ik op sleeptouw genomen en moet ik zelf nog eens terugbellen naar de winkelverantwoordelijke op vrijdag 21/02 om 11u. Zo gezegd, zo gedaan, echter alweer zonder resultaat, want het salon stond nog niet in facturatie dus kon ze mij niet zeggen wanneer dit op de camion zou gezet worden. De discussie over het vervangsalon werd hoogoplopend gezien ik uitga van enige klantvriendelijkheid -service, wat ook op hun site staat, en de tegemoetkoming van €99 leveringskosten toch wel verwacht zodat wij tenminste in onze nieuwe woonst niet op de grond hoeven te gaan zitten.Ik krijg echter kortweg het antwoord dat ik terug zal gecontacteerd worden nadat ze zelf een mail hebben gestuurd naar Italië en mij dan pas kunnen zeggen wanneer de levering effectief plaatsvind.Vandaag, maandag 24/02, had ik zelf nog niks gehoord, dus alweer bel ik zelf. Jammer genoeg nog geen antwoord, wat ik dien te begrijpen gezien in het weekend niet gewerkt wordt, dus ze zullen mij waarschijnlijk wel in de loop van de dag contacteren. Als ik dan vraag of tenminste onze mat en tafeltjes kunnen geleverd worden, zodat we dan toch tenminste op een mat kunnen zitten, dan moet dat bekeken worden want anders kost het ons een tweede levering.Wij dachten bij een gerenomeerd bedrijf meubels te bestellen en misschien is onze €5000 niet voldoende om op enige klantvriendelijkheid en service te mogen rekenen...een les voor de toekomst, want de levering van de eetkamer die bij Morres is besteld op 23/11/2019, wordt zoals afgesproken geleverd en ook zij hebben kerstvakantie en weekends (hét excuus om niet op tijd te moeten leveren). Ik hoop alsnog op een tegemoetkoming én een vervangsalon dat GRATIS ter beschikking wordt gesteld tegen zaterdag 29/02/2020. Met GRATIS bedoel ik dan ook geen leveringskosten, want het salon zou gratis zijn, het is de levering die mij €99 kost. Eind van de rit betaal ik €99, dus dit is niet gratis.Hopelijk kunnen we na de verhuis in een zetel zitten ipv op de grond.Alvast dank voor het begrip!Nele Dehaen