BesteOp 23.11.2023 hebben wij 2 electrische stept online besteld en betaald. Diezelfde dag nog ontvingen we een bevestiging. Op 24.11.2023 kregen kregen we 2 trackingsnummers door van dpd NL. IN de daaropvolgende dagen zagen we via die trackingsnummers dat de steps op 27.11.2023 in het sorteercentrum van DPD waren aangekomen. Er stond ook bij dat het een drukke periode was, dat er wat vertraging op de levering kon zitten. Daarom hebben we enkele dagen gewacht. Op 05.12.2023 hebben we per mail contact genomen met de leverancier om te melden dat we nog niets ontvangen hadden. Ze antwoordden dat we geduld moesten hebben. Daarna hebben we enkele keren gebeld met DPD. Die zeiden eerst dat ze het pakket in levering zouden zetten. Toen het de volgende dag toch niet geleverd werd, hebben we nogmaals met dpd gebeld en ze zeiden dat de leverancier hen moest contacteren omdat de paketten geblokkeerd waren. Het contact moest van de leverancier komen omdat zij een contract hebben met dpd. We hebben dit enkele keren per mail gemeld aan de leverancier. Ze melden telkens dat ze ons zullen laten weten waar we het pakket kunnen ophalen. Zo blijven we constant in kringetjes ronddraaien. Hoe kunnen we uit die impasse geraken? ofwel geld terug, ofwel alsnog de 2 steps ontvangen?