Terug

levering niet conform bestelling

Closed Openbaar

buzz-shop.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

J. D.

Naar: buzz-shop.nl

12/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 10/04/2024 kocht ik 2 lampen voor toneelspots in uw online winkel en betaalde ik 33.06€ plus 4.95€ verzendkosten. Ik ontving het pakket op 15-04-2024 en toen ik het opende, zag ik dat in één van de doosjes geen lamp zat. Ik heb bijgevolg maar één in plaats van 2 lampne ontvangen . Ik heb nadien al diverse keren via jullie chatbox contact op genomen betreffende dit voorval en telkens krijg ik hetzelfde antwoord : Goedemorgen, goed dat u contact met ons opneemt! Zou ik hiervoor uw naam, telefoonnummer en e-mailadres mogen noteren? Dan neemt mijn collega contact met u op. na geantwoord te hebben krijg ik deze melding : Bedankt! Ik ga het met spoed doorzetten! die spoed duurt nu ondertussen al 2 maanden en ik heb nog steeds niets gehoord. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Jan Bijlagen: • Orderbevestiging

Bemiddeling door Testaankoop 02 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform