Terug

Levering naar ander pick-up punt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. S.

Naar: DPD Belgium

27/09/2025

Beste, Ik heb een artikel laten leveren bij Mr Singh in 1980 Eppegem. Ik krijg nu bericht van DPD dat ze dit niet konden leveren en dus hebben ze dit maar afgezet in 1600 Halle. Dit is op 50km enkele rit terwijl er korterbij verschillende andere èn beschikbare DPD pick-up punten zijn zoals in Vilvoorde, Hombeek en Mechelen op amper 10km. Er is geen enkel geldig excuus waarom DPD dit pakket in Halle heeft gedumpt behalve dan dat ze zelfs niet tot in Eppegem zijn gereden en het hun beter uit kwam. Ik heb verzendkosten betaald om het op te halen waar het mij past. DPD verplicht mij om nog eens extra benzine te verrijden terwijl zij de fout hebben gemaakt. Schandalig en dit doe ik niet. Het pakket laat ik terugsturen naar de verkoper en een andere koerier zal gebruikt worden. DPD is niet betrouwbaar!

Berichten (8)

DPD Belgium

Naar: V. S.

29/09/2025

Beste Veronique, Hartelijk dank voor uw email naar DPD toe. Wat spijtig te vernemen dat uw pakket in zo'n verre parcelshop werd geleverd, terwijl wij in de regio meerdere parcelshops hebben die waarschijnlijk dichterbij voor u waren. Om dit verder te kunnen onderzoeken, zoud u ons het DPD pakketnummer kunnen doorsturen aub? (14 cijfers) Alvast bedankt en een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Ivoa DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

V. S.

Naar: DPD Belgium

29/09/2025

Hierbij het nummer 05488802718099 Bedankt om te onderzoeken en terug te koppelen.

DPD Belgium

Naar: V. S.

29/09/2025

Beste Veronique, Hartelijk dank voor dit nummer. Deze tracking brengt inderdaad wat verwarring tot zich doet. Want we zien één scanning die aangeeft dat het bij de parcelshop op de Brusselsesteenweg werd geleverd en de andere scanning geeft aan dat het bij de parcelshop geleverd werd in Sint Pieters Leeuw. We gaan dit onmiddellijk intern bekijken en houden u zo snel mogelijk geïnformeerd. Alvast een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Ivoa DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

V. S.

Naar: DPD Belgium

01/10/2025

Hallo, is hier intussen al nieuws over en kan dit pakket niet gewoon opgehaald worden in Halle en geleverd in Eppegem zoals gevraagd? Bedankt

DPD Belgium

Naar: V. S.

02/10/2025

Beste Veronique, Hartelijk dank voor uw aanvraag. Zoud u ons even kunnen zeggen over welk DPD pakketnummer het gaat aub? Alvast bedankt en een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Ivoa DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

V. S.

Naar: DPD Belgium

02/10/2025

Was al eerder doorgegeven. Hierbij nogmaals het nummer 05488802718099

DPD Belgium

Naar: V. S.

02/10/2025

Beste klant, Hartelijk dank voor het contacteren van DPD. Ik wil u graag informeren dat het pakket is opgehaald en correct zal worden geleverd. Wij verzoeken u vriendelijk de tracking in de gaten te houden voor verdere updates. Met vriendelijke groeten/Kind regards, Dounia DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV

DPD Belgium

Naar: V. S.

06/10/2025

Beste Veronique, Bedankt voor uw feedback. Uw pakket word vandaag bij het correct afhaalpunt geleverd : MR SINGH BRUSSELSESTEENWEG 311 1980 ZEMST BELGIUM +32476954216 Voorzien tussen 10.24u en 11.24u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform