Geachte mevrouw/heer,
Op 08-06-2024 bestelde ik een PC HP EliteDesk G4 Sff-i5-8600-16gd-500ssd in uw online winkel en betaalde ik €225 verzendkosten inbegrepen (bijlage).
Bij de bevestiging van de bestelling op 09-06-2024 (bijlage)werd mij meegedeeld dat de levering zsm zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd. Na veel Whatsapp verkeer
waarin u telkens beloofde te leveren heb ik de verkoop geannuleerd en U verzocht mijn geld terug te storten wat tot heden 31-07-2024 niet gebeurd is ondanks U belofte van 08-07-2024. Een aangetekend schrijven hebt U niet opgehaald bij de Post (bijlage)
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €225 wordt geraamd.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Marcel Van Dyck
Claessensdreef 105
2950 Kapellen
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs
Aangetekende zending