Terug

Levering na betaling niet gebeurd

Opgelost Openbaar

Licentiewinkel/Software bestellen

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. V.

Naar: Licentiewinkel/Software bestellen

31/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 08-06-2024 bestelde ik een PC HP EliteDesk G4 Sff-i5-8600-16gd-500ssd in uw online winkel en betaalde ik €225 verzendkosten inbegrepen (bijlage). Bij de bevestiging van de bestelling op 09-06-2024 (bijlage)werd mij meegedeeld dat de levering zsm zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd. Na veel Whatsapp verkeer waarin u telkens beloofde te leveren heb ik de verkoop geannuleerd en U verzocht mijn geld terug te storten wat tot heden 31-07-2024 niet gebeurd is ondanks U belofte van 08-07-2024. Een aangetekend schrijven hebt U niet opgehaald bij de Post (bijlage) Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van €225 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Marcel Van Dyck Claessensdreef 105 2950 Kapellen Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs Aangetekende zending


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform