Terug

Levering loopt volledig fout

In behandeling Openbaar

horlogeband.com

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

A. D.

Naar: horlogeband.com

10/12/2025

Ik heb rond 16/11 iets besteld twv 110eur bij Horlogeband.com. Dit is op 17/11 in verdeling gegaan bij postnl. Sinds die dag wordt het elke dag insgescand en opnieuw weer uitgescand. En elke dag komt de melding van een nieuw levermoment per mail binnen alsook de melding dat "het niet gehaald hebben". Intussen heb ik nog steeds niets ontvangen, ben ik 110eur lichter en zit ik met een verkoper die weigert enige moeite te doen. Nul komma nul klantvriendelijkheid. Postnl zegt dat ik als koper geen onderzoek nog cancelling kan vragen bij hen, dus ook daar kan ik niet terecht.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform