Terug

levering laat twee maand op zich wachten

Opgelost Openbaar

Energie-shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: Energie-shop

13/06/2023

Beste, ik bestelde en betaalde een batterijtje op 15 april 2023. Op de website stond vermeld dat de levering 1 à 3 dagen zou duren. Na verloop van een week (zonder levering) raadpleeg ik de website en stel ik vast dat bovenaan hun webpagina vermeld wordt dat de levering een doorlooptijd van 14-30 dagen kan hebben, door drukte en andere problemen. Na een maand raadpleeg ik de gegevens van mijn bestelling op mijn account en stel vast dat de levering Wacht op verzending. Ik stuur een eerste mail met navraag waarom ik de levering niet krijg geen antwoord.Na 52 dagen stuur ik een tweede mail met navraag waarom ik de levering niet krijg geen antwoord.Na 59 dagen stuur ik een derde mail met navraag waarom ik de levering niet krijg geen antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform