Terug

Levering kwijt geraakt, verkoper doet moeilijk

Closed Openbaar

Keep Exploring Games

Start een klacht

Aard van probleem:

Levering

Klacht

S. W.

Naar: Keep Exploring Games

14/07/2025

Ik bestel een mysterybox van 800 euro terwijl ik in spanje op reis ben. Ik krijg een melding dat dit geleverd is in een pakketlocker. Dit blijkt niet zo te zijn. Ik neem contact op mijn GLS, deze mensen doen hun werk en onderzoeken de zaak. Na iets meer dan een week blijkt dat GLS mijn pakket is kwijt gespeeld en ik de verzender (PokeMysteryBoxNL) moet contacteren. Dit doe ik dus, krijg ik een zeer arrogante eigenaar in mijn mail. Dat ik te laat ben, niet moet hopen op een terugbetaling etc. Wanneer ik vraag hoelang dit kan duren aangezien GLS bij mij altijd binnen de dag antwoord en volgens hem elk antwoord zeker 1 week duurt. Krijg ik te horen dat als ik vervelend ga doen hij de claim stopt en niet meer voor me doet. Ik moet het volgens hem maar zien als een "leermoment". Deze gozer heeft me dus 800 euro gekost zonder dat ik ooit 1 product heb aangekregen. Wat is me dit voor iets...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform